ff bijkletsen hihihi

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
hier weer ff n nieuw topicje voor bij te kletsen , vandaag voel ik me wazig , echt gek ,
duizelig nee verkeerd woord maar zoiets , ongipijn hmmmmm maar ook niet e\cht pijnlijke borsten euuuhhh nee soms maar even
moe jaaaaaa heel erg maar heb het weekend druk gehad en vannacht erg slecht geslapen dus, tja...
wazig dus het enige wat ik moet doen is afwachten wat het deze keer brengt echt weer n verassing overmorgen nod ben eens benieuwd
heb deze maand zo giga geklust en ook echt op de goede momenten en daarbij komt dat ik afgelopen ongi zo vreselijk ongi ben geweest dat ik er bijna ziek van was overal pijn bloed stroomde gewoon heb een dikke week met bijna alleen maar nachtalways gelopen echt vreselijk dus had n idee dat alle rotzooi wel uit mijn lichaam moet zijn gekomen toen
maarja nogmaals het blijft afwachten he
hoe is het met jullie allemaal??
spannend tot vervelends toe he??
succes en tot snel he
en oh ja als ik twee pufbussen en twee klusbussen moet regelen moet en ullie het even doorgeven he
hahahaah
groetjes van tamaar

hey coortje,
nee heb ik niet want ben allergisch voor die rd
je moet dan gewoon mee met de klusbus!!!
dat brengt tenminste nog wat positiefs hihihi

hahaha is goed ga ik mee met de klusbus!! dat doe ik wel hoor hahahah! gister nog 2 keer geklust! hahaha

Heey gezellige meid,

Hier gaat alles goed. Nou ja goed, ben weer ongi geworden. En hoe?? De afgelopen 2 ongi's zijn echt superheftig. Loop ook de hele dag met nacht allways. Verlies ontzettend veel bloed en slierten (sorry hoor!). Ben nu precies een jaar gestopt met de pil. Zou het kunnen zijn dat die hormonen nu pas uit mijn lijf aan het gaan zijn? Het is echt superheftig de afgelopen maanden.
Heb gelukkig wel een hele regelmatig cyclus en voel mijn ei heel goed. Volgens de bekende sites zou 16 september mijn meest vruchtbare dag zijn.
Moet ik dan ook echt op die dag klussen? Hellup, ik weet het zo langzamerhand niet meer.... Hou ons op de hoogte!!!!!

Knuffel,
Camel

Hoi Tamaar!!!

Pffff...ik ben nu ook voor jou aan het aftellen..
Ik HOOP het zo voor je!!!!
Wanneer ga je testen??
Ik heb me deze keer voorgenomen om echt een paar dagen na mijn nod pas te testen,ik hoop dat het me lukt!!
Ik was toen straks even bij het Kruidvat en zag die digitale test liggen van CB,eventjes dacht ik ,zal ik hem alvast kopen,maar ik heb het toch maar gelaten,dan kom ik ook niet in de veleiding om eerder te testen!!
Maar lieve Tamaar,eerst ben jij aan de beurt!!!
Ik mag nog een klein weekje op het wachtbankje blijven(o,zo gezellig)
Ik zag op de nod lijst dat er best veel meiden zijn de komende 2 weekjes...dus ook weer veel zwangere meiden!
Ik herken jou klachtjes wel,ik voel me ook niet helemaal kippie,maar dat kunnen nu misschien ook al aankomende ongi klachtjes zijn..ik hoop het niet!

Zo,Tamaar,misschien nog tot dadelijk..

Liefs,Swinnie

HHHHHHHHHAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOO
tamaar is er!!
cameltje ik heb alleen de afgelopen ongi en dat was de 2e na de pilstop echt heavy gevloeid always nacht was de uitkomst idd en heb cyclus gehad van 31 dagen en toen 29 dagen zit vandaag op 27 dagen en nog niks nod 6 of nu ik het zie 7 sept
en daarbij kom ik bij swinnie, heb gisterochtend getest en was vet nega en dat alleen omdat ik zo n duopak cb testen in huis had want tja dag 25 is ja een wonder om uberhaubt posi te testen he met n cyclus van ong 30 dagen tenminste dat denk ik , verder hoop ik het vol te houden om te testen tot aan het weekend dan weet ik zeker dat ik toch n dag of twee overtijd ben
nu maar duimen dat de rd wegblijven
en ik vind dat ik me errug raar voel
denk gewoon de hele tijd ja je bent zwanger , kan niet anders en ik weet niet waarop ik het baseer
denk dat ik bijna t busje kan bestellen van vijverdal ach ja nog even
hihihi

busje komt zo, busje komt zo busje komt zoooooo eventjes geduld want t busje komt zooooooo!!
liefs tamaar

Busje van vijverdal...hihi...werkt mijn vriend,mag je meerijden,hoef je niet in de bus,voor het geval dat je misselijk bent of wordt!!

Terug
Bovenaan