hallo dames
eigenlijk ben ik van maart 2012, maar er is een kans dat ik februari wordt
heel soms stilletjes meegelezen, maar nog niet aktief geweest, ik dnek dat ik komende weken wat meer meelees met jullie.
mijn verhaal is niet geheel vrolijk dus ik hou het kort:
+ heel gelukkig getrouwd en dochter van juni2010 1,5 jr
+ met de kleine in de buik gaat het supergoed
- vanaf week 8 al thuis ivm chronische vermoeidheid en misselijkheid e.d. door hormonen
- bekkeninstabiliteit
-naast buikgriep en griep nu ook gekneusde ribben
-door de zwangerschap verdikt neusslijm en overprikkelde keel waardoor ik allergisch reageer en veel hoest en toen zeidne de ribben au
-tussendoor trammelant met gastouder gehad en mijn ouders zijn sowiso niet betrouwbaar of steunend dus nu ook niet.
het is dus ff goed uitzingen, bijna alles is direct na de bevalling verdwenen dus daar kijk ik naar uit.
Omdat het zo zwaar gaat willen ze mij ws met 38 weken strippen, en dat is rond 23 februari. Mijn verjaardag.
Het is dus even afwachten hoe alles gaat lopen
Groetjes Sabine
eigenlijk ben ik van maart 2012, maar er is een kans dat ik februari wordt
heel soms stilletjes meegelezen, maar nog niet aktief geweest, ik dnek dat ik komende weken wat meer meelees met jullie.
mijn verhaal is niet geheel vrolijk dus ik hou het kort:
+ heel gelukkig getrouwd en dochter van juni2010 1,5 jr
+ met de kleine in de buik gaat het supergoed
- vanaf week 8 al thuis ivm chronische vermoeidheid en misselijkheid e.d. door hormonen
- bekkeninstabiliteit
-naast buikgriep en griep nu ook gekneusde ribben
-door de zwangerschap verdikt neusslijm en overprikkelde keel waardoor ik allergisch reageer en veel hoest en toen zeidne de ribben au
-tussendoor trammelant met gastouder gehad en mijn ouders zijn sowiso niet betrouwbaar of steunend dus nu ook niet.
het is dus ff goed uitzingen, bijna alles is direct na de bevalling verdwenen dus daar kijk ik naar uit.
Omdat het zo zwaar gaat willen ze mij ws met 38 weken strippen, en dat is rond 23 februari. Mijn verjaardag.
Het is dus even afwachten hoe alles gaat lopen
Groetjes Sabine