ff buurten en voorstellen

hallo dames

eigenlijk ben ik van maart 2012, maar er is een kans dat ik februari wordt

heel soms stilletjes meegelezen, maar nog niet aktief geweest, ik dnek dat ik komende weken wat meer meelees met jullie.

mijn verhaal is niet geheel vrolijk dus ik hou het kort:
+ heel gelukkig getrouwd en dochter van juni2010 1,5 jr
+ met de kleine in de buik gaat het supergoed

- vanaf week 8 al thuis ivm chronische vermoeidheid en misselijkheid e.d. door hormonen
- bekkeninstabiliteit
-naast buikgriep en griep nu ook gekneusde ribben
-door de zwangerschap verdikt neusslijm en overprikkelde keel waardoor ik allergisch reageer en veel hoest en toen zeidne de ribben au
-tussendoor trammelant met gastouder gehad en mijn ouders zijn sowiso niet betrouwbaar of steunend dus nu ook niet.

het is dus ff goed uitzingen, bijna alles is direct na de bevalling verdwenen dus daar kijk ik naar uit.

Omdat het zo zwaar gaat willen ze mij ws met 38 weken strippen, en dat is rond 23 februari. Mijn verjaardag.
Het is dus even afwachten hoe alles gaat lopen

Groetjes Sabine
 
Jeetje, nou ik heb dan niets te klagen, met die paar kwaaltjes die ik heb! Vervelend allemaal, vooral van je ouders, lijkt me niet prettig wanneer zij onbetrouwbaar zijn.

Succes nog eventjes dan maar!!
 
Welkom meid!!
Leuk dat je mee komt kletsen! Ik ben Jessica, 27 jaar, getrouwd met Udo in 2010, we krijgen een zoontje en ben 10 februari uitgerekend. Verders hebben we een teckel-kind Frits.......

Liefs
 
hoi dames

oja ik ben 33, we hebben 4 kattenkinderen en buiten nog 5 vogels, waarvan 1 onze tamme vogelkind is hihihi nog steeds supertam. het zijn soort dwergpapageaaien (groenwangparkieten)
en 18maart 2010 getrouwd dus ergens tussen mijn verjaardag en mijn trouwdag komt onze 2e dochter

en mijn ouders, ja die ben ik zat, heb er genoeg problemen aan overgehouden van vroeger, ook al zijn ze heel lief hoor en bedoelen ze het goed. Ze kunnen gewoon niet meer of anders. zij zijn maar een product van hun opvoeding terwijl ik mij daar heel hard van losgemaakt heb.

en we hebben in 2009 een huisje gekocht, 2 weken na de inwijding was Mara onderweg en helaas hebben we haar 1e verjaardag blijjkbaar ook te goed gevierd hihihi want rond die tijd werd ik zwanger van deze dame.
Timing hebben we dus wel, lol

maar dit is ook de laatste hoor, ik ga niet weer zo'n zwangerschap in.
 
Welkom bij de club! Ik herken heel veel van je klachten en die maken een zwangerschap er niet makkelijker op. Voor ons is het de derde, dus het is momenteel echt aanpoten hier. Zeker na vandaag, ben de hele dag zo misselijk geweest en heb 2x boven de wc gehangen....Gelukkig nog maar een paar weekjes en dan is het voorbij. In ieder geval heel veel succes met de laatste loodjes!
 
Terug
Bovenaan