ff delen :D

is weer een zorg minder..

ik ga het denk ik niet worden..
geef borstvoeding en 1juni word het spiraaltje geplaatst en dan is het afwachten wat me lichaam doet wel of niet

ik ben 23 maart bevallen, en heb sinds die tijd altijd gevloeid, ben dus op een bepaald moment gewoon begonnen met de pil.
strip leeg, stop week, maar tijdens het slikken vd pil nog steeds vloeien. nu al een week bezig met de tweede strip, maar nog steeds lichtelijk ongesteld.
grrrrrrrrrrrr, als het deze week niet stopt, moet ik naar de gyn. dan gaan ze met een echo kijken of mijn baarmoeder wel leeg is.
zoniet, dan zullen ze het wel spoelen ofzo.
ellendig gedoe.

Meteen de eerste en laatste keer dat we blij zijn met onze eerste menstruatie! ;-)
Ik heb nog niks gezien... wel pas sinds anderhalve week gestopt met vloeien.
En vrijdag gestopt met kolven, dus het zal wel niet lang meer duren...

Over 2 weken mogen ze pas spiraal plaatsen, ben benieuwd!

Ik moest gister nog aan je denken......idd fijn joh.
Maar wat juulke zegt het is echt de 1ste maar dan ook gelijk de laatste keer dat je er blij mee bent hoor haha ben het nu al zat.......

Liefs Louise

@anna, fijn hoor, duurd soms even he
@smoothy, wil je niet ontmoedigen maar ik heb de oudste de hele bv periode licht gevloeid, dus 9mnd zonder vindbare oorzaak.
Bij de andere gewoon een regelmaat van eens in de 4-5wk en nu nog steeds niet ongesteld, zit nu op 10wk, heb de bv pil klaarliggen maar begin er pas mee als ik ga vloeien!

Nou ik ben ook alweer voor de 2x ongesteld en net als Louise en mama van een kleuter ben ik ook niet blij meer haha. Ben bij de 2de x gelijk begonnen met mn pil.Laat volgende mnd of de mnd erop n spiraaltje zetten!

Terug
Bovenaan