ff een berichtje vanuit het zkh

mamavan8kids

New member
Ja daar liggen we dan alweer een dag. Ik vind het echt verschrikkelijk. Kan me er niet echt bij neerleggen.
Vandaag tijdens het ctg maken was ook alweer een ramp. De kleine was onvindbaar dus vanmorgen moest de verloskundige een echo maken om te kijken waar de kleine lag. Nou ik hoop dat die zich weer draait want hij ligt nu helemaal dwars in me buik. Dus als nu het vruchwater breekt dan is het een keizersnede want in deze ligging is een normale bevalling onmogelijk. Dinsdag krijg ik weer een uitgebreide echoom te kijken of het vruchtwater dan weer is toegenomen of niet. Als ik het goed begrepen heb gaan ze dan weer verder kijken wat ze willen doen. Morgen mag ik direct na het ctg naar huis en dan s`avonds na het eten moet ik me weer melden hier.

liefs
 
Raar dat ze je kindje niet konden vinden, echt klein is het niet meer. Hopen dat de vliezen nog even niet breken,

Ondanks alles hoop ik dat je morgen een leuke dag hebt.
 
meis, wat een toestand allemaal weer. Misschien is de kleine dwars gaan liggen omdat die ook nog niet wil, hihi! Hoop voor je, dat de kleine zich draait, een keizersnede lijkt mij ook niks!

Dikke kus en heel veel sterkte
 
Het zit jullie ook echt niet mee he, gefeliciteerd want een van je kindjes is jarig toch!
Hopelijk kan je beetje genieten vandaag thuis.

succes met alles
 
O meid, ik baal zo voor je.............van jou lezen we alleen maar rotberichten...........ik had zo graag gelezen dat het nu voor jou ook genieten is geblazen..............ik wens je sterkte......hoop dat dit gedoe snel stopt....

Liefs
 
Het zit je ook echt allemaal niet mee. Ik heb zo met je te doen. Hopelijk heb je genoten van die paar uurtjes dat je even lekker thuis bent geweest. Alvast veel succes de komende dagen!
 
Terug
Bovenaan