ff een dipje

Hallo dames,

ff wat van me afschrijven, want ik zit momenteel helemaal niet lekker in mn vel.

Ben al een paar dagen flink verkouden en benauwd. Ik hoest me suf, dus ik slaap slecht snachts en heb extra last van mn navelbreuk.

Verder zit ik de laatste weken al niet lekker in mijn vel vanwege de drukte op mijn werk en mijn hormonen die de me deze zwangerschap veel meer in de wegzitten.

Vooral met mn hormonen weet ik me de laatste tijd geen raad. Ik ben af en toe erg onaardig en kortaf tegen Benthe en Ewout en daardoor vind ik mezelf soms echt een slechte moeder en waardeloze vriendin. Ook op mn werk ben ik de laatste tijd niet de makkelijkste en baal echt van mezelf op zulke momenten.

Verder heb ik heel erg last van mn navelbreuk en vind mijn buik ook echt niet mooi deze zwangerschap terwijl ik bij Benthe echt genoot van mn buikie.

Ik word hier hartstikke onzeker en verdrietig van, maar weet eigenlijk niet zo goed raad.

Wellicht hebben jullie suggesties???

Groetjes een verdrietige Martine

Helemaal geen suggesties..... Ik had t nu ook weer heel erg met die hormonen en deed erg lelijk tegen Feline en mijn man. Maar het hoort er een beetje bij.
Als je ook maar sorry zegt naderhand.
En Feline vindt me nog steeds lief hoor, dus maak je daar niet druk om.

Wel balen dat je niet kan genieten van je buik, dat komt ook echt door die rothormonen. Hopelijk voel je je snel wat beter!

groetjes Mariska

Naar he die hormonen!! Ik werd er af en toe ook flink verdrietig van. Het hoort er helaas allemaal bij en de mensen in je omgeving begrijpen het vast wel want die weten dat je gewoon een leuk en lief mens bent. Enne een slechte moeder? Welneeee! Maak je niet druk. Ik ken het gevoel wel maar achteraf (Jens is 6 maanden) blijkt het echt nergens op de slaan. Probeer wat minder hard voor jezelf te zijn. Je zet al een hele prestatie neer door met navelbreuk en al een kindje te dragen. GIRLLPOWEERRR!

gr.Ing

Ik herken het helemaal!!! Ik was vooral aan het einde helemaal niet meer leuk en kon ik overal om huilen. Toen ik met spoed werd opgenomen in het ziekenhuis had ik het helemaal gehad...... nam mijn man bv de verkeerde kleding mee etc.

Ik weet hoe vervelend dit is. Nu zijn Veerle haar broertjes 6 maanden en heb ik mijn hormonen weer redelijk onder controle.

STERKTE!!! Enne iedereen blijft je leuk vinden hoor. Ze vinden het allemaal knap dat je werken combineert met je dochter, baan, huishouden etc.

Groetjes, Floor

Ik kan me er ook helemaal in vinden hoor. Het is gewoon zwaar om zwanger te zijn met nog een peutertje die je aandacht wil.

Onze uk Sander is nu bijna 5 weken en door het slaapgebrek en het nog vinden van een nieuwe regelmaat zijn wij ook niet altijd even vrolijk tegen Lotte. maar Je doet je best, toch? Ook wij denken regelmatig van ' waar zijn we aan begonnen', maar zo langzamerhand beginnen we al wat routine te krijgen. Het is even aanpassen voor ons allemaal.

En hormonen werken ook niet mee idd! Ik heb er nu ook nog last van, erg vervelend. De laatste weken van mijn zwangerschap kon ik ook niet op of om en moest ik om de haverklap naar het ziekenhuis voor controles. De dag dat ik het echt niet meer trok en ziek en half huilend bij de gyn zat hebben ze me gehouden en werd ik de volgende dag ingeleid. Het was voor mijn lichaam gewoon genoeg geweest...

Heel veel sterkte hoor! Even volhouden nog, dan heb je er straks weer zon lekker droppie bij!

Groetjes, Marisa

Hoi Martine,

Ook ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Een stortvloed aan hormonen waar je je gewoon geen raad mee weet. Toen we erachter kwamen dat ik weer zwanger was heb ik mijn man al gewaarschuwd en die wist het nog van de vorige zwangerschap. Voor hem is het dus gewoon 9 maanden afzien. Ik vind mezelf nu ook veel minder leuk dan de vorige keer. Heb ook besloten een week eerder met verlof te gaan. Fysiek is het ook veel zwaarder want ja, je kunt nu niet gaan liggen wanneer je wilt omdat er al een koter rondloopt. Ik heb last van bekkeninstabiliteit wat het nog eens moeilijk maakt.
Ik voel me de laatste tijd echt een ontplofte walvis. En dan kan manlief nog zeggen dat dat niet zo is, dat neem ik toch niet van hem aan.
Ik hoop nog 5 weekjes af te moeten zien en dan is ons tweede mannetje hopelijk geboren en krijg ik mijn lijf weer terug! En daarna: noooooooooooooit meer zwanger zijn, dat is een ding dat zeker is.

Groetjes,
Maike

Ik ga straks even langs de huisarts. Heb net gebeld en kon zo meteen even langskomen. Heb gewoon geen gerust gevoel bij al dat hoesten en zo, vooral omdat paracetamol en zo allemaal niet werkt en ik mezelf niet helemaal vol wil stoppen met al die troep. Ook laat ik de huisarts meteen weer naar mn navel kijken want de druk die er door het hoesten elke keer op komt is echt niet bevorderlijk voor mn buik en breuk. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan