Ff een dippie

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben het wachten op mijn NOD even beu. Kan de klok wel vooruit kijken! Ik heb gisteren uit pure frustratie een test gedaan maar die was uiteraard negatief.
Vorige week dacht ik echt dat het raak was. Ik had gevoelige borsten, weerstand tegen bepaald eten en was 's avonds erg misselijk. Maar al deze dingen zijn inmiddels verdwenen. Het enige dat ik nu heb is een schimmelinfectie in mijn vagina, waarschijnlijk door het vele klussen!! Mijn ongi de laatste keer was korter en veel minder hevig, vraag me dus af of de boel uberhaupt op gang is na het stoppen vd pil (juli).
Morgen moet ik beginnen op een nieuwe baan. Het is dus even een spannende en drukke tijd.
Als ik as weeekend ongi word is het ook oke en gaan we gewoon voor de volgende ronde, maar ik kan gewoon er slecht tegen die onzekerheid. Ik ben een typje dat alles graag onder controle heeft en merk dat ik het moeilijk vind dat mijn lichaam zich niet laat dwingen.
Ik denk er ook steeds aan. Zo liep ik in het weekend in de stad en dacht: Zal ik die broek wel kopen, want als ik zwanger ben kan ik m misschien niet zo lang meer aan. AAAAARRGGHHH!
Ik ben in ieder geval erg blij dat dit forum bestaat. Gelukkig zijn er meer zoals ik! En het is goed om te lezen hope jullie er mee omgaan!
Voor de meiden die zwanger zijn: heel erg gefeliciteerd en geniet ervan!!
Liefs,
Zon

He zon,

Ik herken mij helemaal in jou verhaal. Denk je dat het zover is en nee hoor...
Ik had hele gevoelig tepels met witte puntjes, maar dat neemt nu ook af. Ik moet volgende week ongi worden.

Ook ik heb een schimmel gekregen. Echt van dat dikke witte. (net kwark) en het stinkt! Bah voel me heel vies. Zal zo naar de Apotheek voor een zetpil hiervoor. Meis, laat je niet gek maken.
Ik leef met je mee.

Liefs Yvette

hoi Zon,

Rot he al die gevoelens, ook ik denk wel eens zal het ooit...

Heb ik ook dat ik af entoe denk zal ik het wel kopen misschien past het mij van de winter niet meer!

Heel veel succes morgen met je nieuwe baan, spannnend hoor!

succes groetjes: Chili

Nou inderdaad het lijkt wel of ik het verhaal geschreven heb.
Ik had dat met de kleding van de zomer al en dus weinig gekocht. Maar achteraf wel spijt want heb alles wat ik had aangehad. Jammer niks nieuws.

Die schimmelinfectie had ik ook rond mijn eisprong maar daarna is die uit zichzelf weer weggegaan. Raar maar waar.

Ik heb deze maand ook vage klachten. Mijn man zegt dat ik te graag zwanger wil zijn, want 2 vriendinnen zijn ook zwanger. En wat is nu leuker dan samen zwanger zijn. Toch???

Groetjes en we houden elkaar op de hoogt weegschaal.

Terug
Bovenaan