Ff een stapje terug.

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

De laatste tijd zit ik weer lekker in mijn vel en het vertrouwen dat alles goed komt is weer terug.

Toch merk ik dat ik weer heel veel hier aanwezig ben sinds een week of 2. Ik kijk hier een paar keer per dag, want stel je voor dat ik iets mis, haha! (Misschien) daardoor voel ik ook weer van alles, terwijl ik al zo vaak door mijn lichaam voor de gek ben gehouden. Ook als ik dingen voelde die ik nog nooit had gevoeld... Net als nu dus...
Zoek weer van alles op internet om maar de bevestiging te krijgen dat het raak is dit keer, hoewel dat waarschijnlijk niet zo is. (Niet dat je via internet bevestiging kan krijgen of je al dan niet zwanger bent, maar goed.)

De komende tijd wil ik hier wat minder aanwezig zijn in de hoop dat ik mezelf niet weer zo gek maak en ik de rust dit keer een beetje kan bewaren.

Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte als er nieuws is, iig op 12 oktober als we bij de gyn worden verwacht nav de opzwemtest. Ik hoop natuurlijk eerder met positief nieuws!

Liefs Daisy

Ik snap helemaal dat je van alles voelt ik hoop echt voor je dat het raak is als iemand het verdient ben jij het wel!
Mijn tante haar eileiders zijn ook doorgespoeld en die was na 3 maanden zwanger, hoop voor jou dat het deze ronde raak is!

Succes met het minder bezoeken van de site dat is moeilijk dat weet ik ik kijk ook dagelijks haha!

Liefs jennifer

Begrijp het wel hoor maar is toch lastig he om er minder mee bezig te zijn.......hoop dat je volgende keer komt vertellen dat je een postieve test had!

Succes!

Hai Daisy,

Ik begrijp je heel erg goed!! Ik denk dat de actieve schrijvers en lezers hier wel een aantal keren per dag snuffelen en het is leuk om alles bij te houden maar je bent er toch bewust of onbewust weer heel erg veel mee bezig!! Dus een pas op de plaats is ook logisch.

Ik hoop voor jullie dat het snel raak is en dat je indd al eerder positief nieuws hebt! Ik ga iig heel hard voor je/jullie duimen!

Succes! Liefs Lynn

Hoi meid,

We gunnen het je allemaal zo. Misschien ken je me nog. Ik zit nu bij de feb-mama's. Alles gaat goed gelukkig, we krijgen een zoon! Ik ben nu 21 weken.

Ik kijk hier af en toe en wens de lijst van toen> leeg! Ik wil het liefst geen namen meer zien van toen want dat betekend dat het nog niet gelukt is bij die mensen............ik wens je het allerbeste toe.

Heel veel succes en we denken aan je!

xxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan