ff een up-date van de afgelopen week

Ben weer thuis, heb een week in het ziekenhuis gelegen, vanwege erg schommelende suikers.
Nu na een week zijn mijn suikers redelijk stabiel. Zit niet meer te hoog, nu meer te laag, maar er wordt aan gewerkt.
Met de kleine gaat het erg goed, heb de afgelopen week een aantal keer de gynaecoloog gezien en heb ik zijn hartje gehoord. En afgelopen maandag mochten we ff met een echo kijken, de kleine lag heerlijk te luieren met zijn handje onder het hoofdje. Was heerlijk om mijn kleintje weer ff te zien. De kleine laat zich nu ook af en toe voelen en het wordt steeds sterker. Heerlijk om te weten dat het goed gaat.
Het is wel weer heerlijk om weer thuis te zijn, lekker in mijn eigen bedje, maar wat is het warm.

Liefs Mariska
 
Hi Mariska! Wat fijn dat het weer de goede kant op gaat, de suikers wat stabieler zijn en je je kleintje hebt mogen horen en zien! En wat heerlijk je kleintje zo te voelen he?! Ik kan zo genieten van die momenten (nu ook trouwens, na een lange drukke dag eindelijk in bed, mijn hele buik gaat op en neer!)
 
Terug
Bovenaan