ff een up date van mij

hallo meiden..

alles goed met jullie??
lekker he dit weer hihihiii
die hitte kan ik dus helemaal niet tegen...ppff

hier gaat alles goed,
we zijn druk aan het klussen alleen nu niet man lief heeft   de verstandkies eruit maar dat is/was een heel verhaal... veel pijn helaas
maar, het is bijna klaar het was erg zware klus een muur waar we bijna een week mee bezig waren ppffff een oud huis alles is krom enz enz...
maar het wordt erg mooi...

verder groeid de ukkie goed, gelukkig en met mamaie gaat het ook goed, alleen erg last van me vingers hou dus vocht vast en kan me rechterhand niet goed als een vuist krijgen en heb erg veel last van tintelingen als ze ook maar iets omhoog komen...

daarom ben ik hier erg weinig helaas sorry hier voor...

meiden nog ff volhouden he...

liefs mama van 1
30w+3d zwanger

Hoi mama van 1

tja die warmte daar had ik vorige week oo kwel last van. Kon er voor mijn zwangerschap goed tegen maar ja dingen veranderen he. Het vocht vasthouden herken ik ook. Sinds een kleine 2 weken draag ik mijn ringen niet meer (men kan aan die buik wel zien dat ik echt wel getrouwd ben daar is mijn ring niet voor nodig) mijn vingers werden met het warme weer echt dikkig. Toen ik in de stad liep schrok ik er zelfs van, dezelfde klachten als jij tinteling en slecht kunnen buigen.

Nu ja maar een beetje rustig aan doen als het zo warm is.

Hoe is 't nu met je mannetje? Gaat het al wat beter met de kiespijn? Vervelend wel zeker als je nog veel wilt doen. Lijkt me vooral ook voor hem vervelend.
Sterkte ermee!

Groetjes Belle

Hoi mama van 1

tja die warmte daar had ik vorige week oo kwel last van. Kon er voor mijn zwangerschap goed tegen maar ja dingen veranderen he. Het vocht vasthouden herken ik ook. Sinds een kleine 2 weken draag ik mijn ringen niet meer (men kan aan die buik wel zien dat ik echt wel getrouwd ben daar is mijn ring niet voor nodig) mijn vingers werden met het warme weer echt dikkig. Toen ik in de stad liep schrok ik er zelfs van, dezelfde klachten als jij tinteling en slecht kunnen buigen.

Nu ja maar een beetje rustig aan doen als het zo warm is.

Hoe is 't nu met je mannetje? Gaat het al wat beter met de kiespijn? Vervelend wel zeker als je nog veel wilt doen. Lijkt me vooral ook voor hem vervelend.
Sterkte ermee!

Groetjes Belle

oke dus jij ook al...
heb me trouwring om me keting hangen de andere ligt in de kast..
met man lief gaat het goed, hij voeld het wel maar, goed dat zal nog wel een paar dagen duren...

zal blij zijn als die 10w voorbij zijn hihii
weer wat makkelijker slapen enz....
ben flink aan het opruimen enz hahahahaaa

jij ook rustig aan he,

quote: mama van een reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-08-2008 21:20:02'));

oke dus jij ook al...
heb me trouwring om me keting hangen de andere ligt in de kast..
met man lief gaat het goed, hij voeld het wel maar, goed dat zal nog wel een paar dagen duren...

zal blij zijn als die 10w voorbij zijn hihii
weer wat makkelijker slapen enz....
ben flink aan het opruimen enz hahahahaaa

jij ook rustig aan he,

Hoi hoi

hoe is het nu met manlief? Alles weer een beetje normaal in zijn mond?

Ik ben ook wel een beetje blij als die 9 weken om zijn. Alhoewel ik het zwanger zijn niet als vervelend ervaar (hooguit nu die buik die in de weg zit en dat je niet ongeremd alles kan eten wat je lekker vind, vooral in een restaurant).
Begin wel een beetje op te zien tegen de bevalling en de tijd erna. Kan ik het wel, bevallen, en hoe moet je voor een kindje zorgen als je nog zo moe bent van de bevalling. En kan ik wel goed voor een kindje zorgen. Ik ervaar het opvoeden en verzorgen wel als een serieus iets. Je hebt het nl over een kind wat volledig afhankelijk is van jou zorg. Ik snap ook niet dat mensen daar soms zo makkelijk over denken, van dat doen we even zonder stabiele zekerheden voor een kindje. Misschien moet ik gewoon niet piekeren en er op vertouwen dat ik het best goed zal doen. Niet perfect maar goed genoeg.

Nou ja we zullen het wel zien als het zover is.

groetjes Belle

hoii belle

maak je maar niet zo druk, gewoon op je af laten komen....
dit is mijn 2de dan maar, ook ik heb vragen hoor die door me hoofd spoken

komt deze ook weer te vroeg??
en, wordt het weer een kijzersnede??

maar, maar me niet zo druk meer, we wachten wel af, heb wel een rondleiding gehad waar ik zal bevallen, nieuwe z-h..
dus weet waar we dan moeten zijn hihi

met man lief gaat het redelijk, hij heeft nog wwel pijn kan niet zonder pijnstillers helaas, maar, we zijn gisteren wel weer begonnen met kleine klusjes en het komt helemaal goed, bij de 1ste was alles allang klaar, maar dat was ook nieuwere huis dit niet..

meid ik zal zeggen lekker genieten hoor

ga, zelf nu lekker slapen hoop ik, want me buik zit me almeer in de weg pppffff

liefs mama van 1

nog 8w en 3d te gaan

Terug
Bovenaan