hallo meiden..
alles goed met jullie??
lekker he dit weer hihihiii
die hitte kan ik dus helemaal niet tegen...ppff
hier gaat alles goed,
we zijn druk aan het klussen alleen nu niet man lief heeft de verstandkies eruit maar dat is/was een heel verhaal... veel pijn helaas
maar, het is bijna klaar het was erg zware klus een muur waar we bijna een week mee bezig waren ppffff een oud huis alles is krom enz enz...
maar het wordt erg mooi...
verder groeid de ukkie goed, gelukkig en met mamaie gaat het ook goed, alleen erg last van me vingers hou dus vocht vast en kan me rechterhand niet goed als een vuist krijgen en heb erg veel last van tintelingen als ze ook maar iets omhoog komen...
daarom ben ik hier erg weinig helaas sorry hier voor...
meiden nog ff volhouden he...
liefs mama van 1
30w+3d zwanger
alles goed met jullie??
lekker he dit weer hihihiii
die hitte kan ik dus helemaal niet tegen...ppff
hier gaat alles goed,
we zijn druk aan het klussen alleen nu niet man lief heeft de verstandkies eruit maar dat is/was een heel verhaal... veel pijn helaas
maar, het is bijna klaar het was erg zware klus een muur waar we bijna een week mee bezig waren ppffff een oud huis alles is krom enz enz...
maar het wordt erg mooi...
verder groeid de ukkie goed, gelukkig en met mamaie gaat het ook goed, alleen erg last van me vingers hou dus vocht vast en kan me rechterhand niet goed als een vuist krijgen en heb erg veel last van tintelingen als ze ook maar iets omhoog komen...
daarom ben ik hier erg weinig helaas sorry hier voor...
meiden nog ff volhouden he...
liefs mama van 1
30w+3d zwanger