Ff een up date,,,

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden
Ff een up date van mij
Poging 5 alles zag er goed uit , het zaat van me partner ook goed dus het is ,, zijn de goden me goed gezind????

Heb het wel over IVF gehad ,,, en mij gyn zij als ik wil kan dat maar maarom als het ook op deze manier kan dus ik kijk het nog aan hoe me gevoel zegt op dat moment,,,,

Thanxs voor het duimen ,,, ik duim ook voor jullie ,, en hoe voel ik me ,,????? Wil er niet te veel aan denken het is wel aan het rommelen op een hele ander Manier,,, maar om dat het een x fout zat kan ik niet egt zeggen wat ik nou voel ,,, dus ik zie het wel en doe rustig aan ben wel iets moeier,en iets miselijk maar dat kan ook dat ik dan iets te door denk ,,,,kan het ook niet egt vergelijken dus is afwacht,,, ik ga ff me up to date lezen niet en ik duim boor jullie hoor meiden ,, en die meiden waar het niet is gelukt hè jammer verdorie

Dikke knuff en fijne weekend en tot gauw
Gr. Van mij Marie

Succes Marie! Hopelijk is dit je laatste IUI en kan je hierna lekker gaan genieten van een gezonde zwangerschap! Ik duim ook voor jou!

Liefs Lynn.

Lynn ik hoop het ook ,,, maar ik druft op dit moment niks te hopen hihi hoes nou met jou ,,,, en hoe heb je het ervaren ??

succes !!!
en volg je gevoel bij het maken van beslissingen!

duim/duim/duim

succes, en hoop dat het is wat je hoopt!!!

Thnx, ik ben pas in de vierde ronde, dus kan nog wel ff duren....

Heppy

Nee joh zegt niks ik was bij me ronde 3al raak aleen zat het verkeert dus hoeveel je nodigt heb maakt geen moer uit sommigen hebben er 1 nodig en dat zonder pregnyl en ander hebber er 36 nodig dus
En ik hoop nog steets kuffels

Terug
Bovenaan