ff een update van hier...

A

Anoniem

Guest
Dag 31 nog steeds geen rode duivels, wat een drama is dat als je een onregelmatige cyclus hebt pff..
maandag is de dag om te testen dan is het dag 35 ...
Mits de rode duivels zich niet eerder laten zien haha

Ik heb niet echt kwaaltjes, alleen wat krampjes op de hoogte van me navel ongeveer, en opgezette borsten maar dat heb ik elke maand. dus wie weet....

Hoe is het met de andere wachtende???

Liefss

pffffffft spannend. En kwaaltjes zegt niet veel hoor meid. De meeste krijgen ze pas bij 6 á 7 weken. En als je net zo veel kwaaltjes krijgt als ik, merk je er heeeeeeeeel weinig van. (herken wat kleine dingen van mijn andere zwangerschap, maar voor de rest is het meer mijn gevoel dat zegt dat ik zwanger ben)

Heel veel succes en hoop dat je mee verhuisd naar een ander forum.

Hier net mijn ei gehad of moet vandaag komen. Na 2 dagen posi ovutesten en flinke klussen is voor mij de wachttijd aangebroken. Als het goed is heb ik 30 september al mijn nod. Hoe laat mijn ei ook komt, mijn cyclus is altijd exact 24 dagen. Korte wachttijd dit keer!
Uiteraard hier nog geen kwaaltjes of tekenen, maar ik heb er al zo vaak naast gezeten dat ik die eigenlijk altijd negeer. Nou ja, probeer te negeren. Soms lijkt het zo overduidelijk dat ik er in mee ga, maar 9 van de 10 keer is het niets.

Succes meiden!

Hier ook nog steeds aan het wachten (dag 34) ...... Ben ook zeer onregelmatig maar weet toch echt zeker dat ik 2,5 week geleden mijn ei heb gehad. Wacht nog maar even rustig af tot de 37 dagen en dan ga ik denk ik toch maar even testen... dat wachten is het spannendst

Succes allemaal!

succes alle wachtenden!!!!
duim voor jullie hier......haha bijna al eelt op de vingers!

Ja, dat wachten is het spannendst, maar ook het meest zenuwslopend.

De fabrikanten van testen verdienen goed aan ons, haha!

Succes allemaal!!

wat spannend allemaal meiden ik wil ook gaan testen op dag 36 , Ik heb afgelopen maand bijna elke dag geklust haha, op misschien 3 dagen na. maarja het is nog ff wachten. nog steeds geen rode duivels te zien of voelen hier....

duim gezellig met iedereen mee,
Succes

Liefss

Terug
Bovenaan