ff een update

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

hier ben ik weer eens,
voor de mensen die weten in welke situatie we zitten zal ik ff vertellen wat er onlangs allemaal weer gebeurd is.

we hebben 2 weken geleden dus te horen gekregen dat er geen zaad aanwezig was in het sperma van mijn vriend, hij heeft 2 jaar geleden een hersteloperatie gehad en we zijn bang dat het al is dichtgegroeid...

vorige wk zijn we bij de uroloog geweest. mijn vriend krijgt nu diverse onderzoeken.
vanmorgen heeft hij weer opnieuw zaad in moeten leveren en over 2 uurtjes krijgt hij een echo van de zaadbal.

de 19de krijgt hij een echo van de prostaat, en dan krijgen we ook gelijk de uitslag van alle andere onderzoeken (hij heeft ook nog bloed moeten prikken)

we weten dan pas wat er voor ons mogelijk is, en of inderdaad zijn zaadleiders weer zijn dichtgegroeid....helaas voor ons dus nog meer wachten....

we weten nu ook dat opnieuw opereren voor ons geen optie is, want de uroloog zei dat dat geen zin zou hebben.

helaas nog geen goed nieuws dus, maar we komen weer een stapje verder. het was/is zo'n domper om na 1,5 jaar weer opnieuw te moeten beginnen, vooral als je op het punt stond om met iui te gaan beginnen....

iedereen verder veel succes
en tot snel weer

xx kimpansee

Jeetje Kimpansee, ik lees je verhaal met open mond !!!! Wat verschrikkelijk !!!!! Ik hoop zo voor jullie dat alle onderzoeken toch positief uitvallen en dat over 9 maanden bij jullie de ooievaar in de tuin staat !!!!!!!!!! Sorry dat ik er niet was om je te steunen, maar dat klote forum !!!! En ik heb het de laatste tijd onwijs druk gehad dus ook geen tijd gehad om maar even te koekeloeren. En had ik dat dan wel kon ik weer niet het forum !!!!! Zeer frustrerend !!!! Ik ga onwijs hard voor jullie duimen en wil je mij op de hoogte houden ??? Zou ik leuk vinden !!!

Heel veel liefs van Biaggi

hoi hoi,ik vindt het ook zo erg voor jullie,ik stel me eigen dan voor in jou schoenen en dan krijg ik het echt moeiiljk,en wordt ik verdrietig,ik hoop ook echt dat er nog meer moegelijkheden voor jullie zijn,dat meen ik met heel me hart,ik zal heel hard voor je duimen,en wil je heel veel sterkte wensen met alles,gr manuela

Hoi lieve Kimpansee,

Wat goed van je dat je even wat laat weten. Wat erg dat die arts zegt dat er geen operatie meer mogelijk is! Zouden alle artsen daar zo over denken?

Ik vind het nog steeds afschuwelijk voor jullie, net nu jullie dachten met IUI weer een stap te kunnen zetten. En nu wordt jullie dat ook uit handen geslagen. Lieve Kimpansee, ik hoop heel erg dat er toch nog iets positiefs voortkomt uit alle onderzoeken. En ook dat de echo is meegevallen. Laat je nog weten wat de uitslagen zijn?

Dikke knuffel van Inge

lieve lieve dames!!

biaggi, gekkie......;-)! lief wat je schrijft! xx

natuurlijk blijf ik jullie op de hoogte houden, jullie zijn een deeltje van mijn leven geworden...klinkt dat sentimenteel????? jammer dan haha!

vandaag echo van balzak gehad, geen spataderen, en de ballen of hoe noem je dat zagen er goed uit. maar dat wisten we eigenlijk al.....nu wachten we eigenlijk alleen op een bevestiging dat de zaadleiders dicht zijn gegroeid, dan kunnen we pas verder.

hoe???? tja dat weten we ook nog niet. hopelijk weten we eind oktober weer wat meer als we weer terug bij de gyn zijn!

manuela en inge, kvind jullie ook schatjes!! thanx!

xx kimpansee

hoe staat het er bij jullie voor? ik hoop gauw goed nieuws van jullie te horen.

biaggi, we hebben gelijk nod, maar bij mij zal het een od gaan worden....khoop dat jij heel wat meer geluk mag hebben deze maand!! kduim voor je/jullie!

xx

Terug
Bovenaan