Ff een update

Hoi allemaal,

Ik heb de afgelopen tijd niet veel van me laten horen. Zat er werkelijk doorheen, veels te druk op mijn werk, te veel zwangerschappen ontstaan bij anderen in directe omgeving, zelf ff niks anders kunnen doen dan wachten... daar ook weer heel erg tegenop zien... kortom zat mezelf gek te maken. Maar nu zijn we er weer en eindelijk is het dan zover. Op CD3 bloed laten prikken en vandaag (CD13) voor een eiblaas meting geweest, jaja 18mm en slijm was ook van goeie dikte. Verwachting is dat ie morgen gaat springen als ie dat doet..
Maar goed daar gaan we nog maar ff van uit.
Dus  vandaag weer klussen, mijn mannetje is vanmiddag al vrij, heb em al voorbereid!!!
Ook wordt morgen de samenlevingstest gedaan, oh zei ik kan dat vandaag niet. Hmm zegt gyn heb je gisteren ook... ja zeg ik hebben we!!! Tja da ´s jammer ik heb de boel nu net verstoord met de gel van de inw. echo zegt ie.. Nou goed dat dan morgen maar. Ja zegt ie en dan hopen dat ie nog niet gesprongen is anders zegt de uitslag van de test niks en moeten we nog een x... of niet als je zwanger raakt. Ja idd als... het zou toch wel heel frappant zijn dat het net nu wel zou lukken. Hopen we wel op natuurlijk maar na zoveel jaar onbeschermd vrijen en kinderwens ..... denk het niet.
Maar toch he.. kwam met een giga smile weg uit het ziekenhuis.. en waarom?? Ik weet het niet, misschien toch omdat de sterren goed lijken te staan?
Ik houd jullie op de hoogte.

You'll never know! Ik ben na een goed getimde samenlevingstest zwanger geraakt. (na 2 jaar proberen)
Het gebeurd dus als je het het minste verwacht!
Succes!
gr.Inge

Terug
Bovenaan