ff een update

Hallo mamma's,

Even een updateje van mij.

Sinds de geboorte van Julian ben ik al thuis. Een tijd in de ziektewet gezeten omdat ik het, door allerlei gebeurtenissen daarvoor, niet meer trok.
In de tussentijd wel een thuisstudie DTP (Desk Top Publushing, zoiets als grafische vormgeving) gedaan en die heb ik in januari afgerond. Ik deed die studie in de uurtjes dat Julian sliep en naast dit forum, hahaha!

Zo langzamerhand begon het wel weer te kriebelen om te gaan werken, maar het is aan de andere kant ook wel eng. En een lastige keus: ga ik weer het secretaresse werk in (10 jaar gedaan, enigszins op uitgekeken, maar toch wel het meest veilig) of ga ik nu ook iets doen met wat ik heb geleerd de afgelopen tijd (helemaal nieuw, kan ik dat wel)??
Toen kwam ik een vacature tegen, een combi van secretarieel en DTP, voor 2 dagen in de week, bij de Universiteit (=10 minuten fietsen)! Dus: gesolliciteerd en wat denk je? Aangenomen!

Ik ga half augustus beginnen in een functie die in de praktijk toch vooral DTP taken zal bevatten (ja dan pas, ik ga eerst op vakantie en dan begint daar de leegloop).

Ondertussen ben ik bezig voor een buurvrouw die voor zich zelf is begonnen. Zal toch een beetje moeten oefenen.  Voor haar ben ik bezig met een folder, een flyer, advertenties, visitekaartjes. Echt super leuk! Ik heb helemaal de smaak te pakken en heb ook veel zin in mijn nieuwe baan!

Julian zal ipv 1 dag in de week 2 dagen naar het kdv gaan. Hij vindt het er geweldig, dus dat zit helemaal goed!

Een en ander verklaart dus ook waarom ik niet zo veel op het forum ben geweest de laatste tijd. Maar ik vergeet jullie niet hoor!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hey, wat goed van je!   Ik heb geen zin om weer te gaan werken. Moet a.s maandag weer beginnen na 5 maande heerlijk gehuismust te hebben.... Maar ik vind het wel heerlijk om even geen Biba-boerderij taal om me heen te hebben hoor, en even en normale dag te hebben waarin ik weer energie kwijt kan, normale gesprekken te hebben, gewoon weer een beetje volwassen gedrag kan vertonen, WHAHHAH!
Goed dat je aan wat nieuws begint, ik vond het destijds zenuwslopend om mijn "nieuwe werk" uit te moeten gaan voeren om dezelfde redenen als jij: ENG... en kan ik dat wel?
Natuurlijk! We hebben niet voor niets een diploma gehaald zeg! Super voor je hoor!

Kus, Marieke

Jeetje, wat goed van je zeg! Ik ben bijna jaloers op je! Ikzelf zit  al sinds ik 30 weken zwanger was van Merijn thuis. Dat is dus nu  al 4 jaar en ook ik wil eigenlijk weer heel graag puur voor mezelf wat gaan doen, maar het ontbreekt me nog steeds aan de energie en mijn rug werkt nog steeds niet mee. Bovendien ben ik nog steeds aan het dokteren in het ZH en wil ik dat eerst even allemaal afwachten. Maar ik blijf hopen dat ik in de toekomst net zoals jij weer kan gaan deelnemen aan het arbeidsproces. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zo graag zou willen!!

Ik vind het echt supersterk van je en wens je ontzettend veel succes toe in je nieuwe job.
Groetjes Fonske.

Hoi Ellen

Wat een geweldig nieuws zeg! Gefeliciteerd meid, echt super!!! En álles klopt dus aan de baan, Julian heeft het goed geregeld op het kdv (en anders blijft papa vast wel een dagje extra thuis, gezien je laatste fotosessie haha).

Hier ga je heeeeel veel energie van krijgen!

Liefs
Susan

Wat een geweldig nieuws!!!
Het zal je erg goed doen!!

En dat het weer eng is om na lange tijd weer te beginnen is begrijpelijk, maar straks zul je zien dat je al snel genoeg niet anders meer weet!

Succes!!!

Esmé mv Kay

Wat goed zeg ellen, dat je aangenomen bent! Heeft het duimen toch geholpen hahaha. En heb je ook nog ff de tijd om alles te regelen. En aan het feit dat je weer gaat werken! Heel veel succes hoor!!!

Hahahaha, Susan, je wordt oud!

Ik dacht al dat je destijds gereageerd had.. maar van de week las ik al dat je vooral de interressante dingen   onthoudt (iets over dweilen geloof ik)

Hier nog even m'n berichtje dus...

Terug
Bovenaan