ff een update

ik vind het behoorlijk pittig worden de zwangerschap.
ben vandaag 31 weken 4 dagen zwanger.
heb veel last van harde buiken en krampen in mijn benen 's nachts. het is nu zelfs zo dat ik in 1 been spierpijn heb van al die kramp. lopen doet zo zeer....
vorige week extra bij de vk geweest voor de harde buiken. het was zelfs zo dat het door trok naar beneden. de baby moet voorlopig nog neit komen dus heb niet zoveel zin dat het in weeën over gaat. moet het rustig aan doen en mijn dochter een keer uit logeren. vera word 's nachts regelmatig wakker dus doorslapen zit er niet in en dat breekt op. en daardoor heb ik ook veel harde buiken waarschijnlijk. die steken naar beneden kwam waarschijnlijk doordat het kindje bezig is geweest met indalen. hij of zij lag nog niet ingedaald maar was wel een stukje aan het zakken. wel net zo prettig. had inderdaad ook het idee dat ik iets meer adem kreeg. helaas is dat gevoel nu weer weg. zou die dan weer omhoog zijn gegaan?? of ligt hij gewoon nu languit omdat hij die ruimte nog heeft???
nu is vera ook nog ziek. die heeft haar moeder erg hard nodig. ze heeft hoge koorts en is zo slap als een vaatdoek. zelfs lopen kost haar moeite. zo zielig. heb nu een campingbedje beneden staan zodat ze daar kan slapen en ik niet 20 x op een dag naar boven hoef te lopen.
gelukkig drinkt ze nu wel weer wat meer...was gisteren echt bang dat ze aan het uitdrogen was...hopen dat ze snel gaat opknappen....dit breekt echt mijn moederhart.

wat een geklaag of niet???
gelukkig heb ik niet heel veel klachten en mag ik niet klagen met de zwangerschap. de baby doet het tot dus ver goed en is soms lekker druk. erg gezellig.
morgen weer naar de vk. kijken hoe het dan met de baby is

groetjes sibje

Minder dat je zo'n last hebt van de spierpijn Heb er zelf ook last   van hoor elke nacht weer wakker worden van de kramp in mijn kuiten En aan je rust kom je inderdaad niet echt toe als je er nog een hebt lopen

beterschap voor vera en hopelijk is ze snel weer opegknapt
liefs mira mv marek en 32 weken zwv ??

Hey Sibje,

Klaag maar even lekker hoor! Je voelt je gewoon niet happy en dat moet eruit!
Balen dat de kleine meid zo ziek is, zo zielig, hier loopt de kleine ook te kwakkelen, moe, pijn in buik, rug en oor. Ze heeft wel een groeistuip dus hopelijk komen daar de meeste klachten van.

En ik kan me voorstellen dat je moe wordt als je kleine nog niet goed doorslaapt, die van mij slaapt bij oma maar dan moet ik er zelf een keer uit om te plassen en als ik me omdraai wordt ik ook wakker van de pijn, dus hier ook niet veel slaap. Had net een vergadering en kon met moeite mijn ogen open houden.

Nog even volhouden en ja je kindje kan er weer uitschieten en ligt dan weer wat hoger. Dat is balen. Hier heeft de kleine vorige week ook zo'n lekker truc gedaan, lag netjes naar beneden en bedacht zich en is een tijdje dwars gaan liggen. Echt het was geen gezicht. Nu ligt hij geloof ik weer goed en idd steken daar beneden dus ook pogingen tot indalen.

Sterkte met de zieke en denk aan jezelf! Want je kleine moet idd nog even blijven zitten hoor!!

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan