ff een update

A

Anoniem

Guest
Hai dames,

Even een kleine update: Ik voel me goed!! :)

Ben lekker bezig met afvallen en dat gaat heel erg goed!! Ook zijn we lekker aan het klussen want ik heb m'n vruchtbare periode zo in deze tijd, waarschijnlijk nu gehad, maar we klussen nog maar even door (just to be sure)

Ben erg benieuwd of het deze ronde raak zal zijn, ik ga me maar niet teveel daarop storten maar toch spookt het door je hoofd. mijn NOD is pas over 13 dagen hoor en op z'n vroegst kan ik 30-09 testen.

Ik wou jullie gewoon even laten weten dat het lekker gaat, geen negativiteit en gewoon leuke dingen doen en genieten van het leven!!

Liefs Lynn

Heeeeeerlijk schat!! ja gaat het goed met CB! zo te horen voel je je er goed bij! super om te lezen schat! we hebben idd veel dingen hetzelfde! ik wil je ook graag steunen waar ik kan!
ik kan wel zeggen probeer je niet richten op je NOD maar hahahaha wie ben ik omdat te zeggen.....doe je toch ;-)
Hier nog wat ongi maar wordt minder gelukkig!
nog poosje wachten tot vruchtbare dagen, als het goed is valt me ei ronde me meisje haar verjaardag! wel speciaal als het dan raak zou zijn hihi
fijne dag

Dank je wel lieverds!!

@Neomi: Gaat indd heel goed, nu net een opbouw week gehad en morgen weer naar de consulente. Ik ben benieuwd wat ik kwijt ben.... Altijd weer een verrassing! ;-) Ik focus me ook niet teveel op mijn NOD, duurt toch nog even en in de tussentijd willen gewoon lekker genieten van het mooie leven en uiteraard elkaar! Hahaha!!

Dat zou wel heel speciaal zijn als het op haar verjaardag raak zou zijn, wie weet..... Er gebeuren wel gekkere dingen! :)
Hoe gaat het bij jou met CB? Ben benieuwd!

Liefs Lynn

hee
ik mag morgen ook weer heen en zal je laten weten hoeveel ik kwijt ben....jij ook?!

ja heerlijk genieten van elkaar is ook belangrijk! ik focus me ook nog niet op NOD duurt nog bijna 4 week hahaha te ver weg!
ja me meissie wordt 5 okt 3 jaartjes en dan of de 6e me ei dus zou wel super speciaal zijn als het raak is...maar denk van niet haha

fijne dag

xx

@Neomi: Ik laat het je zeker weten! Ben ook erg benieuwd hoe het bij jou is! Vanaf vandaag is m'n opbouwweek voorbij dus nu is het 'hardcore' er tegen aan! Hahaha!!

Dat zou zeker speciaal zijn enne....gewoon denken: Dit keer is het WEL raak! You never know! Positief blijven hé, meid?!!

Jij ook een fijne dag! Xx

Terug
Bovenaan