Ff een update

TWD

New member
Zoals jullie eerder hebben kunnen lezen heb ik voorweeen...
Morgen alweer een week last van pfff
De pijn trekt nu van mijn rug naar mijn buik zoals eerder ook al maar ook meer naar mijn vagina en benen...
Echt waar de kleine uit moet begint nu ook flink pijn te doen.
Morgen denk ik even met Vk bellen hoe dat kan.
Moet donderdag sowieso voor controle maar goed dat lijkt nog zover weg...
De dagen duren zo wel lang hoor.
Probeer wel voor afleiding te zorgen. Vrijdag verjaardag gehad, zaterdag oriflame party en vanmorgen net als iedere zondag soep eten bij opa en oma...gelukkig kan ik bij opa en oma zitten zoals ik wil. Bij de rest ook wel maar je probeert dan Toch netjes te blijven zitten...kan helaas niet lang meer met de benen netjes bijelkaar zitten dus zit vaak wijdbeens (lekker vrouwelijk haha)
Als ik meer weet laat ik het zeker weten...
Zie het niet zitten om nog 6 en half week met die weeën rond te lopen pfff
 
Hi meis!

Wat naar dat je er nog steeds zoveel last van hebt!
Heb je de verloskundige gisteren nog gesproken, en kon ze je nog wat meer info of tips/trucks geven?

Hier ook nog voorweeën, met name 's nachts maar gelukkig niet iedere nacht! Maar mijn CTS, snurkende man, dikke buik, pijnlijke bekken en beweeglijke meisje houden me de meeste nachten toch wel wakker. Afgelopen weekend heb ik anders dan anders 2 nachten goed geslapen, voelde me meteen een ander mens! Nu weer een drama nacht met voorweeën gehad, ach het is niet anders!

Jij heel veel sterkte!
Ik hoop dat je er snel wat minder last van krijgt, anders zijn die laatste loodjes echt een uitputtingsslag...

 
Gister weer geweest en weer inwendig onderzoek gehad.
Was niets veranderd.
En ze kon me verder niet helpen.
Moet alleen op tuinstoel zitten is beter voor de rug (zit echt voor geen meter)
En verder maar wachten.
Verder melde ze gelijk maar even dat ze pas gingen inleiden vanaf 40 weken.
Donderdag gewoon controle dus dan even er over hebben. Ga dit geen 6 week meer volhouden. Ben kapot
 
Dat snap ik, dat je kapot bent en dat kater-gevoel ken ik helaas ook... Zelfs na al die maanden zonder ook maar een druppel alcohol! Ik zit nu ook al 2 uur lang futloos op de bank... maar ik heb nog zoveel in de planning en kan mijn man niet alles alleen laten doen, frustrerend!

Staat jou verloskundige er ook niet voor open je al wat eerder proberen te strippen om de boel op gang te helpen?

Tsja, en anders zelf misschien in overleg met de vk de boel proberen te stimuleren om te zorgen dat je misschien wat minder lang door hoeft te lopen? Ik heb er geen ervaring mee, maar het schijnt dat de homeopatische druppels Caulophyllum Thalictroides van VSM bedoeld is om de baarmoedermond te laten rijpen en ter bevordering van een vlotte bevalling. Of vanaf week 37 Oxytocine neusspray ofzo?
 
Terug
Bovenaan