ff een vraag

ik ben nu 11 weken zwanger en gisteren wilden mijn vriend en ik na 2 weken weer een keer gemeenschap hebben, maar nu is alles zo nauw vanbinnen dat het gewoon niet meer helemaal past.
Ik heb al veel gelezen over dat het opzwelt en dat het lekkerder moet zijn, maar dit was gewoon echt niet lekker meer????

Hebben meer vrouwen hier last van?
 
Kan het ook zijn dat jij nu bang bent dat er iets gebeurt met de baby? Want dan span je alles nm aan waardoor het nauw voelt. Je vaten staan nm alleen maar wijder maar volgens mij wordt het daar niet echt nauwer van.... Hoever ben je nu?
 
Hier hetzelfde hoor! Mara wij hadden dat na de eerste bevalling ook al.. In plaats van wijder is het ook nauwer geworden en nu ik zwanger ben nog nauwer. Gelukkig past het nog wel alleen hebben wij het probleem dat het voor mijn man nu zo overgevoelig is dat hij heel snel klaar komt...

Ik denk dat het voor jou ook meer een kwestie is van ontspannen.. Want elke penis zou moeten passen!
 
idd, het zou zo maar kunnen dat je wat gespannen bent. want ja je bent nu wel zwanger.
ondanks dat je weet dat het geen kwaad kan,maak je je wrs onbewust toch zorgen.
je blijft wat droger,waardoor je ook nauwer voelt..

ontspan, en houd een langer voorspel.
 
Ok bedankt voor de reacties, het zou kunnen dat ik gespannen ben ,maar voor die 2 weken ging het allemaal wel goed, en ik ben vergeten te zeggen dat mijn vriend behoorlijk groot is dus normaal, past het allemaal precies nu kwam hij niet verder als de helft en deed echt zeer.

Maar het zal er wel bij horen, op den duur zal het toch weer wat groter moeten worden lijkt mij haha.

Bedankt voor jullie reacties.
 
Hoi,
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad dat het een tijdje wat lastiger ging. Glijmiddel heeft ons toen geholpen.
Succes en ik hoop dat jullie er snel weer van kunnen genieten!
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan