ff een vraagje aan jullie

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik heb 2 vragen aan jullie misschien zijn het wel stomme vragen maar wil ze toch aan jullie stellen en hopelijk kunnen jullie mij antwoord geven.

Ik slik al een tijd ascrobinezuur vitamine c vanwege mijn weerstand en die helpen heel goed en ik heb sinds kort een beetje last van een spastische dikke darm. Kunnen die 2 dingen invloed hebben op je vruchtbaarheid?

Graag hoor ik van jullie,

Liefs RH

Nee ik weet (bijna) zeker van niet!
Een kennis van mij heeft ook een spastische dikke darm en was binnen no-time zwanger!

Succes!

Haay,

Ik ben van mamaclub oktober maar lees soms ook op de andere forums.

ik heb ff gezocht op internet over ascorbinezuur en vond dit:

Ascorbinezuur en waterstof- en natriumfluoride hebben geen effect op de vruchtbaarheid en op het nageslacht. Dat schrijft de Gezondheidsraad aan het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

de website is :http://www.artsennet.nl/Actueel/Nieuwsartikel/Ascorbinezuur-geen-effect-op-vruchtbaarheid.htm

Liefs,

Dilana

Hey Diana,

bedankt voor je berichtje. Ik vindt het wel fijn dat het geen nadeel is als ik dat slik want ik merk dat ik het echt nodig heb vanwege mijn weerstand.

Liefs RH

Ik heb ook een spatische dikke darm en gebruikte daar ook medicatie voor. kan geen kwaad alleen als je zwnager ben krijg je wat meer last. ben nu 11 weken en heb al een behoorlijke buik... haha
komt goed meid!

Hey MissM,

Bedankt voor je reactie. Geniet lekker van je zwangerschap. En ik verwacht ook wel dat het goed komt hoor.

Liefs RH

Terug
Bovenaan