ff een vraagje..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb ff een vraagje..Eigenlijk is mijn NOD morgen 24 sept... Alleen ik heb niet elke maand een cyclus van 28 dagen.. soms word ik ook wel eens naar 5 weken ongi..
De laatste paar dagen heb ik wel een soort van vage misselijkheid..maar het is niet zo erg dat ik moet overgeven.. Kan je eigenlijk ook testen op je NOD dag ook al ben je weleens naar 5 weken pas ongi...IK kan namelijk haast niet w8ten om te testen maar ik ben bang dat ik weer teleurgesteld zal zijn...

Groetjes Bella ronde 7

Hoi Bella..

Als je cyclus over het algemeen 28 dagen is dan mag je volgens mij gewoon op je nod testen.. er zijn ook testen die je mag gebruiken vier dagen voor je nod..
Ik heb zelf twee dagen voor mun nod getest met een zwangerschaptest van www.zwangerschapstest.nu   en deze gaf een duidelijke tweede streep aan.. Dus als dat misselijke gevoel komt doordat je zwanger bent is het hormoon hcg volgens mij ook wel aanwezig in je urine..

wens je veel succes en hoop dat je zwanger bent...

liefs Bats

Hoi Bats..
Bedankt voor je reactie op mijn berichtje..
Als die misselijkheid aanhoudt dan ga ik toch wel ff testen denk ik..
Stiekum ben ik gewoon bang dat ik misschien alleen maar een griepje heb en dat ik me daardoor zo voel.. Maar je weet maar nooit toch..
In ieder geval bedankt en jij gefeliciteerd he meid!!!

Liefs Bella

quote: batsertje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2005 15:13:52'));

Hoi Bella..

Als je cyclus over het algemeen 28 dagen is dan mag je volgens mij gewoon op je nod testen.. er zijn ook testen die je mag gebruiken vier dagen voor je nod..
Ik heb zelf twee dagen voor mun nod getest met een zwangerschaptest van www.zwangerschapstest.nu   en deze gaf een duidelijke tweede streep aan.. Dus als dat misselijke gevoel komt doordat je zwanger bent is het hormoon hcg volgens mij ook wel aanwezig in je urine..

wens je veel succes en hoop dat je zwanger bent...

liefs Bats

Terug
Bovenaan