ff een vraagje

A

Anoniem

Guest
Hoi, Ik ben Paauwtje en lees al een tijd mee op het forum. Wij zijn sinds januari dit jaar bezig om zwanger te raken. Ik wil er niet te veel mee bezig zijn, maar dit forum is echt verslavend.
Nu heb ik een vraag:
Ik had eigenlijk afgelopen dinsdag of donderdag mijn NOD. Ik werd toen niet ongi. Vrijdag avond had ik een heeeeeeel klein beetje rood/roze afscheiding na het plassen.Daarna ineens wat meer met bloed (donkerrood) en toen maar een tampon gebruikt. Deze tampon zat alleen maar een heeeeel klein beetje bruin aan toen ik hem ging verschonen. Daarna geen tampon meer gebruikt en nergens last van. ZAterdag weer hetzelfde verhaal in de ochtend en na tamponverschoning weer nagenoeg niets.
Vandaag een test gedaan en die was negatief, helaas. Vervolgens kwam er weer wat donkerrood bloed uit mijn doos met een aantal vliesjes of vuiligheid, hoe jet het ook wilt noemen.
Vorige weekend was ik iedere avond misselijk en van de week ook nog en had ik erg last van krampen in mijn onderbuik. Ook was ik soms erg moe.

wat moet ik hier nu van denken?
Wil het zelf even aankijken of de ongi doorzet en anders aankomend weekend nog maar eens testen, wie weet wat er dan uitkomt.

Ik hoor wel of meer mensen dit weleens gehad hebben of misschien mensen die weten wat het is. Maakt me erg onzeker nu!!

groetjes

Hoi Paauwtje

Ik herken je verhaal gedeeltelijk. Dit weekend ben ik ook met vlagen misselijk en ik heb sinds vrijdagmiddag af en aan krampen in mn onderbuik. Mijn NOD is pas volgende week maandag dus ik maak mezelf nu ook redelijk gek met de vraag 'wat zou dit betekenen!!'

Kan het bij jou zijn dat je te vroeg getest hebt? Ik weet het nml ook niet zo goed want wij zijn nog niet zo lang bezig (1e ronde nog maar).

Vervelend he die onduidelijkheid! Ik hoop voor je dat je snel wel duidelijkheid hebt.
Ik ga in iedergaval met je mee hopen op een postief einde!!

Liefs Nassoe

Sorry kan je niet vertellen wat het kan zijn.
Maar ik weet wel dat dieonzekerheidheel erg vervelend is.
Dus wil ik jewel succes wensen.
Lies

helaas, de ongi heeft doorgezet dus het waren gewoon erg vervelende voortekenen zeg maar of een raar ebgin zo kan je het ook noemen. Nu maar door naar de volgende ronde (ronde 8)

vervelend voor je zeg!
een klein bloemtje van mij, gegeven door een geluksbrenger. (in Duitsland zijn lieveheersbeestjes geluk brengers)
Ik hoop dat zij jou ook wat geluk brengt.

liefs daan

Terug
Bovenaan