ff een vraagje!!

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben hier nieuw...men vriend en ik hebben sinds afgelopen zondag besloten om de pil te laten staan!!omdat we super graag een kindje willen..
normaal gesproken word ik rond de 3e of 4e dag ongesteld..het is nu de 4e dag en nog geen .
wel heb ik last van kramp maar het komt nog niet!!
Maar sinds een dag of drie ben ik eigenlijk heel erg moe..en gisteravond had ik in bed een heel apart gevoel in men buik..ik weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen maar heb et nog nooit eerder gevoelt in ieder geval..
Ik heb ook het idee dat ik vaker moet plassen..
Zou het kunnen dat ik zwanger zou kunnen zijn of hoort dit niet bij zwangerschapsverschijnselen??
Ik hoop dat jullie reageren!!

Groetjes Miranda..

Hoi Miranda

Jou klachten klinkt wel als zwangerschapsklachten.
Maar je bent pas net gestopt met de pil, dus dan zou je door de pil heen zwanger zijn geworden.
Misschien omdat je graag zwanger wil worden, kan je lichaam je goed voor de gek houden (had ik namelijk ook)
Maar als je toch zekerheid wil, kun je een test doen.

Hou ons op de hoogte en veel suc6

Liefs Eva

Hoi eva dankjewel voor je reactie!!
Weet je wat ook heel raar is?ik heb sinds vandaag maar een tampon in gedaan omdat ik toch wel krampen had enzo...maar er zit geen bloed in maar hele rare witte stukjes(sorry voor het onsmakelijke verhaal)
en ik weet echt niet wat dit is of zou kunnen zijn
groetjes Miranda

Hoi Miranda,

Je zou best zwanger kunnen zijn. Ik heb het zelf ook gehad namelijk. Ik was direct zwanger geraakt nadat ik met de pil gestopt was. Ik zat toen nog steeds te wachten op ongesteldheid, waardoor ik dus al paar maanden zwanger was toen ik er achter kwam... Ik zou dus toch maar even testen voor de zekerheid.

Groetjes

Hoi Miranda,

Je kan zomaar zwanger zijn het kan tenslotte ook door de pil heen komen. Als de rd wegblijft zou je er een test tegen aan moeten gooien.

Veel succes liefs Fruit Girl

dankjewel voor de reacties..
Vanaf wanneer kan ik het beste gaan testen dan??
Na hoeveel dagen?
Groetjes miranda

pfff ik weet egt niej wat ik denken moet hoor...misschien wil ik het ook wel te graag dat men lichaam me gewoon heel erg voor de gek aan het houden is
Maar ja ik heb wel dingen die ik normaal niej heb

Terug
Bovenaan