A
Anoniem
Guest
hoi ik ben sibje. ben 24 jaar. heb een dochtertje van net een jaar en we zijn nu in ronde 2 voor een 2de kindje. nu zit ik op dag 31 van mijn cyclus en de vorige maand was ik nu ongie...gisteren getest omdat ik het neit meer hield van de zenuwen. ik moest vaak plassen en ik ging telkens kijken of ik al ongie was. mmm uiteindelijk een test gedaan maar die was negatief. nu mijn vraag.....heeft het invloed op de test als je in een uur tijd vaak naar de wc bent geweest???
als ik over een paar dagen nog niet ongie ben ga ik weer testen denk ik...ik heb testen besteld via internet. van sensitive...iemand hier ervaring mee??
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik zit eigenlijk wel een beetje in de rats met wat ik nu moet dus..........HELP!!!
groetjes sibje
als ik over een paar dagen nog niet ongie ben ga ik weer testen denk ik...ik heb testen besteld via internet. van sensitive...iemand hier ervaring mee??
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik zit eigenlijk wel een beetje in de rats met wat ik nu moet dus..........HELP!!!
groetjes sibje