ff een vraagje,

A

Anoniem

Guest
Kan iemand mij misschien zeggen of ik me zorgen maak om niets of........?

Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger, helemaal in de wolken.
Helemaal nergens last van, alleen een vreselijk honger gevoel. Bijna de hele dag.
Tot op een paar dagen geleden: het honger gevoel is helemaal weg. Normaal als ik 's morgens vroeg naar de w.c moest, ging ik eerst wat eten voordat ik terug naar bed ging. Zo'n honger had ik. Maar nu dus niet meer.
Het is de eerste keer dat ik zwanger ben, dus misschien maak ik me druk om niets. Maar ik denk nu: 'zou het niet goed zijn?'

Wie heeft dit ook (meegemaakt) Heb twee weken geleden wel een echo gehad en het hartje klopte. De volgende echo krijg ik pas volgende week (met 11 wkn)
Maak me beetje ongerust.

Ik zou je niet meteen zorgen maken, hoor! Rond 10-12 weken hebben veel vrouwen dat hun kwaaltjes minder/weg gaan, of anders worden. Ik zou die erge honger gewoon als 'kwaaltje' zien, net als misselijkheid e.d. Je lichaam went in bepaalde mate aan die hormonen en ook die hormonen veranderen. Je zult merken dat er verschillende fasen in je zwangerschap zijn, met verschillende kwaaltjes.

Klinkt mij dus normaal in de oren...

(ik wilde dat ik het had gehad, ben nu nog steeds misselijk!)

Groetjes, Karin
19+1 wkn

Hallo,
maak je vooral niet druk! Ik heb exact hetzelfde gehad. At tot een week of tien alles, maar dan ook echt alles wat ik zag! En dan in porties waar ik normaal een week mee zou doen. Van de ene op de andere dag was dat weg, en ging ik juist minder eten als ik normaal doe, en selectiever. Onze zoon heeft er duidelijk niets aan overgehouden, hij is vandaag twee weken geleden geboren met een heel mooi (gemiddeld) gewicht van 3620 gram!

Bedankt voor jullie bericht!!

Ik ben erg opgelucht, nu ik hoor dat ik niet de enige ben.
En dat ik me zorgen maak om niks.
Hartstikke bedankt.

Nog even één ding: Rond welke week hebben jullie het thuis verteld van je zwangerschap?

Gr

Terug
Bovenaan