L lylu mrt 11, 2011 #1 ik had mij aangemeld op de juli hyves, nu wilde ik vandaag even kijken en zag ik tot mijn verbazing dat ik er af ben. hoe kan dat???? groetjes Lucindy
ik had mij aangemeld op de juli hyves, nu wilde ik vandaag even kijken en zag ik tot mijn verbazing dat ik er af ben. hoe kan dat???? groetjes Lucindy
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 11, 2011 #3 Heb even gekeken, maar je staat gewoon nog aangemeld... Wil je het nog eens proberen? Laat het maar even weten!
Heb even gekeken, maar je staat gewoon nog aangemeld... Wil je het nog eens proberen? Laat het maar even weten!
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 11, 2011 #4 Heb even gekeken, maar je staat gewoon nog aangemeld... Wil je het nog eens proberen? Laat het maar even weten!
Heb even gekeken, maar je staat gewoon nog aangemeld... Wil je het nog eens proberen? Laat het maar even weten!
L lylu mrt 13, 2011 #5 ik sta er weer op ben er dus niet van af geweest. maar weet niet waarom ik het niets meer zie bij mijn hyves waar ik allemaal lid van ben. liefs lucindy
ik sta er weer op ben er dus niet van af geweest. maar weet niet waarom ik het niets meer zie bij mijn hyves waar ik allemaal lid van ben. liefs lucindy
N nafide mrt 13, 2011 #6 Lucindy heb ik ook. Ik kan de logo van juli mama's niet zien bij mijn netwerken waar ik lid van ben. Maar kan er wel gewoon op.
Lucindy heb ik ook. Ik kan de logo van juli mama's niet zien bij mijn netwerken waar ik lid van ben. Maar kan er wel gewoon op.