ff een vragie...!!

Meiden...

ff een vraag... hebben jullie hier ook wel is last van gehad????

ik heb af en toe steekjes in me baarmoeder.. en ik heb ook last van afscheiding... word gek...zo irritant is dit ik zit vandaag op cd 28 vorige maand was het cd 32... en van de week had ik wel weer die vervelende ong verschijnselen.... chagarijnig...pijn in buik..scheetjes laten.. erg vervelend altijd...en dan denk ik van nou kom maar op dan..maar dan gebeurt er niks he... zooo niet leukkk... en ik ga honderd keer naar de w.c om te checken of de duivels er al door heen zijn gebroken..maar nee alleen maar afscheiding... en eigenlijk heb ik liever dat ik het nu word...dan kan ik beginnen met prikken en op naar de inseminatie nog voor skivakantie...

XXXXXX Brenie

Het enige wat je kan doen is wachten... Hoe vervelend ook! Ben het altijd op de 28e dag om 09:00 uur. Vorige cyclus was ik 2 dagen overtijd en begon vanalles te voelen. Ik werd gek! Helaas braken de volgende dag de rode duivels door. Ik hoop voor jou natuurlijk dat je snel positief nieuws verkondigd, maar het blijft wachten!!

Succes!

Liefs

heey meiden..!!!

nou helaas toch gisteren ochtend weer mis... :(
maar het rare is ik was gisteren ochtend ong geworden en vanmiddag was het bijna helemaal weg.. dus ik het zh gebeld...moest vandaag beginnen met lucrin prikken..dus dat had ik vanochtend ook gedaan... de assistente zei dat het misschien ook aan de lucrin kan liggen...maar moet toch morge ochtend ffies voor de zekerheid bellen hoe het ervoor staat met me ong...!!!
want normaal heb vloei ik 2 a 3 dagen flink en dan de 3de dag word het minder...

en ik weet niet meer hoe het vorige was toen ik voor het eerst ging prikken... ik hoor morge ochtend wel wat hun denken of ervan vinden..

julllie horen morge meer van me...

XXXXX En Slaap lekker Alvast!!

Terug
Bovenaan