ff ei kwijt

lieve meiden!

Ik heb afgelopen zaterdag al positief getest en kon niet geloven dat het goed was..
heb een week vol zenuwen achter de rug..
vandaag weer test gedaan, en twee dikke blauwe strepen..(vandaag of morgen nod)

ik denk dat ik er nu maar echt vanuit ga dat ik hartstikke zwanger ben..toch?!!


heb trouwens veel witte afscheiding en heel pijnlijke borsten..(wist niet dat die zo gevoelig konden zijn hahaha..

liefs, zonneke!x
 
Hoi Zonneke!

Ik denk inderdaad dat ik je dan wel kan feliciteren! Volgens mij ben je hartstikke zwanger! Ik ken het, je partner hoeft maar naar je borsten te wijzen en je voelt ze al. Had en heb ik trouwens nog steeds wel. Al is het nu wel iets minder dan in het begin.

En, ben je al aan het idee gewend of is het idee van mama worden nog steeds erg vreemd? Is het de eerste?
Nu maar genieten van alles wat er gaat gebeuren, heerlijk!

Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben!

Groetjes Ciao (carla)



 
hallo,

ik begin er heeel langzaam aan te wennen, hihi.
ik was ook heel bang dat ik gewoon ongi zou worden.
maar na vanmorgen en gisteren die superpositieve testen..begin ik langzaam te geloven dat ik blij mag zijn.
af en toe wat misselijk, maar niet heel erg..

zijn er meer mensen die vroeger positief testen, en alles goed gaat??

liefs, zonneke, xx
 
Dag Zonneke

Ik heb zelf 2 dagen voor mijn NOD getest en positief. Inmiddels ben ik al 17 weken zwanger. Deze keer is het dus goed gegaan.
Maar ik heb 1,5 jaar terug ook een keer vóór mijn NOD getest en was ie positief, maar toen werd ik toch ongesteld. Bleek dat ik wel zwanger was, maar dat het niet goed gegaan was. Daarom zeggen ze ook dat je pas vanaf je NOD het beste kan testen, want heel vaak is er wel een zwangerschap, maar wordt die toch nog afgebroken.

Maar zoals je ziet ben ik   nog steeds zwanger en gaat alles prima. Ik wil je in ieder geval heel erg feliciteren en hoop natuurlijk dat alles goed blijft gaan. Positief blijven.

Liefs, Linda
 
Hoi,
Afscheiding en pijnlijke borsten, nou ik geloof ook dat je ervan uit kan gaan dat je erg zwanger bent. En je kunt niet half zwanger zijn, geloof de test maar en genieten maar.
Birgit

 
Hoi Zonneke,

Een positieve test krijg je alleen als je het hormoon HCG voldoende in je lichaam hebt en dat hormoon heb je alleen voldoende in je lichaam als je zwanger bent dus....
GEFELICITEERD!!!! Je bent hartstikke zwanger. Geniet ervan.

Groetjes Kirsten
38w1d
 
Terug
Bovenaan