ff ei kwijt

Hallo allemaal, ik moet gewoon ff me ei kwijt hoor!Ik ben namelijk 21 wk2dg zwanger van onze eerste,en ben vanaf t begin af aan al zo onzeker als wat, mischien helemaal niet nodig maar toch.Heb al een paar lichte bloedinkjes gehad enzo en elke keer was t toch gewoon goed, groeit goed, zag er goed uit op de echo's,maar toch.
Sinds 1a2 weken voel ik ook af en toe iets in me buikie dus ik neem aan dat dat de kleine was, plopjes enzo, en afgelopen vrijdag voelde ik echt al kleine schopjes volgens mij, 4 of 5 keer achter elkaar op dezelfde plek,maar goed nu heb ik dat dus al 1 1/2 dag  al weer niet, en dan begint de onzekerheid weer toe te slaan,loop nu ook met een blaasonsteking,gelukkig wel medicijnen voor,we hebben zaterdag onze kinderwagen opgehaald,dus eigelijk moet ik gewoon heel blij zijn!en dat ben ik ook wel alleen ik voel me af en toe gewoon raar,ik ben gewoon bang dat er dan toch   iets mis is als je t ff niet voelt,wat is jullie ervaring hiermee, of ben ik de enige die zo onzeker is (kan me haast niet voorstellen)Nou ik ben t ff kwijt, gelukkig volgende week weer naar de verloskundige,we blijven positief!doei liefs door
 
Hoi,

Vervelend he als je je zo'n zorgen maakt. Ik heb dat ook mijn hele zwangerschap al. En dan is de baby nog niet eens geboren, moet je nagaan hoeveel zorgen er dan bij komen. Ik loop nu op het eind en mag dus elke week naar de verloskundige, bovendien is de kleine erg druk de laatste tijd en dat is wel fijn. Maar een paar maanden geleden twijfelde ik ook zo vaak. Als ik dan bij de verloskundige was geweest dan vertrouwde ik heb wel weer,   maar na een week of twee kwamen toch die zorgen weer.
Ik denk dat heel veel meiden dit hebben. Het hoort er wel bij.
Probeer toch zoveel mogelijk te genieten!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan