ff gal spugen

op 6 januari hadden we onze intake gesprek bij de kraamzorg..

we kregen aangeboden om de bedverhogers en po te laten bezorgen.. we hadden zo iets van ja waarom niet mooi makkelijk helemaal omdat ik niet zo mobiel meer ben..

dus vandaag was de dag dat we hadden afgesproken dat ze het spul zouden leveren..
dus ik met alle geduld dat ik kon opbrengen wachten op de levering.. nou je raad het al om 5 uur nog niets dus ik ze proberen te bellen eerst Harting Bank het bedrijf dat het levert niet meer bereikbaar ik al vloekend bellen naar Naviva onze kraamzorg.. ook niet meer bereikbaar..

ik onderhand zwaar geïrriteerd maar een mail gestuurd met het vriendelijke verzoek om het zo snel mogelijk als nog te leveren

lekker is dat zo een halve week voor ik 37 weken zwanger ben..

Zulke dingen doen haha bij een hoogzwangere vrouw is idd niet slim.... qua tijd niet en haha qua hormonen ook niet,

Hoop dat je het alsnog snel in huis hebt,
Liefs Marina

Al ff gebeld?? hoop dat ze het zo snel mogelijk leveren...

ik had op een donderdag gebeld en de vrijdagochtend was het er al...
zelfs het bed is voor me in elkaar gezet... wat ze normaal schijnbaar niet doen....

liefs

ik heb vanmorgen gebeld en ze komen het als nog morgen brengen.. heb een mail gekregen met de afspraak dus weet nu zeker dat het goed is gegaan..

morgen ochtend tussen 8 en half 9 kan ik eventueel bellen voor een tijd indicatie..

Terug
Bovenaan