ff geen vraag over zwangerschap, gewoon jullie mening

A

Anoniem

Guest
gaat ff niet over zwanger worden...ik wil ff mn verhaal kwijt, en denk dat ik nou iets heb gedaan waar ik spijt van krijg...
Ik heb 2 vriendinnen,....de een is mijn aller beste vriendin en de andere dacht ik dat zihj ook een hele goeie vriendin was van mij.Nou weet ik, vrouwen kiletsen over elkaar,..noem maar grof weg roddelen!!!Nou vertelde mijn beste vriendin dat die andere vriendin dus had zitten roddelen met weer een andere , waar ze sinds een maand heftig ineens vriendin mee is,..dat zij verhalen zit te vertellen, die ik haar heb verteld,..ik heb bv een tijdje geleden op haar kinderen gepast, omdat zij een vrijgezelle moeder is van 2 kinderen.Nou zocht zij een oppas,...dus ik zei,...waarom neem je mij niet???Perfect plan, is het een en ander gebeurd in dat gezin, en ze vertrouwde me volledig!we waren het ermee eens over het bedrag en nou hoorde ik gister dat ze tegen die andere vriendin had gezegd dat ik daar persee geld voor moest hebben en had het allemaal een beetje opgeblaast!Dus die andere vriendin werd pissig en die zei: geld vragen?????Het is toch je vriendin????Heel verwarrend allemaal maar goed.Ook zomaar iets lulligs over het feit: ik laat de kids in de keuken drinken...9 van de 10 keer gooien ze het om, en ik ben zuinig op mn huisje, ik heb laminaat en wil niet steeds dat er wat om word gegooid,..ik heb dat van jongs af aan aangeleerd,...nou hadden ze daar ook over zitten lullen, dat dat nergends op sloeg blablabla,....dus mijn beste vriendin vertelde dat gister allemaal tegen me,......het zat me zo hoog dat ik het volgende berichtje heb verstuurd:hey meis, ik hoor weinig van je..ik hoorde van* over het oppassen, daar warenw e toch uitgekomen,..ook over het feit dat ik de kids in de keuken laat drineken.is dit waar.Niet aangevallen voelen , wil het gewoon weten.
mijn beste vriendin vond het trouwends niet erg als ik het zou zeggen tegen haar.
Maar waarom laten ze mij gewoon niet in mn waarde,....
Ik snap heus wel dat vriendinnen over elkaar praten, maar stook de ander dan niet op,...want die ander werd echt pissig dat ik geld had gevraagd voor het oppassen, maar daar waren wij zelf uitgekomen.
pff heb er gewoon buikpijn van, maar moet het weten, want zo vriendin kan ik niet meer vertrouwen.
Wat vinden jullie vaN DIT VERHAAL????xxx

pffff wat een verhaal!! vrouwen kunnen zo gemeen zijn ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook weleens roddel maar dit is gewoon belachelijk

het is toch niet meer dan normaal dat zij jou daarvoor betaald?! als de kids naar de opvang moeten is ze nog veel meer geld kwijt. vind het heel goed dat je dat berichtje hebt gestuurd

liefs

Ben het met Dbby eens. Laat lekker gaan maak je er niet druk over. Is ook nix mis mee dat je ze in de keuken laat drinken. Ieder zn eigen ding die hoort zij te respecteren.

jammer dat het zo mis kan gaan he.

maar jullie waren het eerst eens, dus daar is ze akkoord mee gegaan.
aan jou niks te wijten.

ik vind dat je ander mans kinderen niet gratis hoeft op te vangen.
mits je dat zelf graag wilt, of een regeling heb, dat je op elkaar kinderen past.

en regels zijn regels, 1 daarvan is drinken in de keuken!
wat een ander er ook van vind..de kinderen vinden het doorgaans prima, en zullen het ook gewent zijn.

nou succes ermee, je kan eens goed gaan praten, misschien is het nog op te lossen.
en wrs doet de ander het om jouw vriendin als beste vriendin te krijgen.. kinderachtig spelletje
zou dat zijn.

Ja ik vind dit heel kinderachtig. Kijk zei zocht een oppas toch? Als ze een oppas zoekt dan kost dat geld. Dat jij aanbied het te doen wilt niet dat ze ervan uit moet gaan dat het niks kost, jij leverd jou tijd er ook voor in. Vind het wat anders als je eeeeeens in de zoveel tijd een keer oppast dat als vrienden wel kan doen, dat je daar geen geld voor hoeft, maar ook dat is dat ieder voor zich. Oppas kost nou eenmaal geld. Tenzij je zelf aanbied niks te hoeven. Maar dat is iets tussen jullie en staan anderen bij, vooral anderen die altijd de boel goed kunnen opblazen. En jou huis jou regels, als de kinderen alles zelf mogen en kunnen bepalen dan hebben ze geen oppas nodig. Jou regel in de keuken drinken geeft aan dat je een grens aangeeft en dat is goed, zo weten ze exact wat ze aan je hebben en zo hoort het ook! Niks mis mee. Wat ze thuis doen moeten ze zelf weten. Zal als ik jou was gewoon op deze manier verder gaan. Bevalt het ze niet, zeg ik altijd...dan zoeken ze toch een andere gek!

Groetjes en s6

Thanx schatties voor de meningen en reacties......al met al,..iedereen is boos op elkaar nu ..maar niet op mij,...maar zie het er nog op aan komen dat ik het strax allemaal heb gedaan, omdat ik degene bent geweest die het onderwerp geopend heeft!whaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,.....dan heb je maar 2 vriendinnen heh,....denk je minder problemen,....maar goed.Die 2 hebben elkaar nooit echt gemogen, en nu ging het ff heel gezellig goed, ze konden in ieder geval bij elkaar in 1 kamer zitten als er een verjaardag was,...en dan nou dit!
En over het drinken in de keuken,....daar hebben we het eigenlijk niet over gehad,...dat zal vast het volgende zijnnnnnnnnnnnnnnnnn

Terug
Bovenaan