ff geheimpje verklappen

Ben hier al een heel tijdje niet geweest, maar wil jullie toch even vertellen dat ik een vriendje heb.   Kim is helemaal happy.
Nu ongeveer 2 maandjes. We doen het rustig aan, hij weet in welke situatie ik heb gezeten en waar ik nu nog steeds in zit, hij staat voor me klaar, tis zo'n schatje...nooit kunnen verwachten dat er nog normale mannen op deze wereldbol rond liepen...haha

liefs kim mv kevan en delano

Kim!
Wat gaaf wijffie!
Heel erg leuk, een goede en lieve man aan je zijde!
Hopelijk gaan jullie lange mooie tijden tegemoet samen met je kereltjes!
Hebben jullie verdiend!
liefs
Daan

oh ik ben dol op geheimpjes! Zeker zulke leuke!
Ik (en wij allemaal natuurlijk) wens je al het geluk van de wereld toe! En gelukkig voor het mannenras dat je er weer vertrouwen in hebt ... want er zijn inderdaad ook normale en leuke mannen op de wereld!
Liefs NElleke

hey lieve Kim,

Tis je echt gegund meis........hopelijk worden jullie langzaam aan lekker gelukkig....ik zal in ieder geval hard voor je gaan duimen....

veel liefs denise

Lieve,lieve Kim!
Ik ben zo blij voor je!
Als iemand het verdient,ben jij het wel!
Geniet van de kriebels in je buik en inderdaad,er zijn héle leuke mannen op deze wereld hoor,ik ben blij dat je dat zelf nu ziet!
Liefs Tanja.

Wat een heerlijk bericht!!! Ik vind het erg leuk voor je en gun het je van harte. Geniet er maar lekker van, je hebt genoeg ellende gehad (en nog).....

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan