A
Anoniem
Guest
Morgen komt bij ons op het KDV de fotograaf...
Hihi ik als mienmeut kijkt daar al tijden naar uit..
Vandaag al 6x de kast in gedoken om te kijken wat ik dan bij de kids zal aan doen
Niet meteen denken dat alles bij mij in de puntjes moet want dat lukt toch niet en dat wil ik ook niet (hou wel van een beetje uitdaging/spanning)
Nu hebben we wel al het voordeel dat als je bij Kyano een fototoestel laat zien dan gaat hij meteen er goed voor zitten en lacht heerlijk...
Maar ja hij is pas 17 maanden en hij moet morgen wel zijn zusje vasthouden van bijna 4 maanden..
Dus ja dat wordt dus oefenen...
Gelukkig vind/vond Kyano dit niet erg..
Zie hier het resultaat
Hihi oftewel ik ben gewoon super trots!!
Uhm volgens mij gaan de medicijnen eindelijk werken..
Ik geniet iedere dag meer van die kleine meid.. Alleen nu mijn rugklachten nog
Thanks meiden dat jullie altijd voor iedereen klaar staan en altijd wel iets positiefs te melden hebben
SUPER!!!!
Dikke kus
Jolanda
Hihi ik als mienmeut kijkt daar al tijden naar uit..
Vandaag al 6x de kast in gedoken om te kijken wat ik dan bij de kids zal aan doen
Niet meteen denken dat alles bij mij in de puntjes moet want dat lukt toch niet en dat wil ik ook niet (hou wel van een beetje uitdaging/spanning)
Nu hebben we wel al het voordeel dat als je bij Kyano een fototoestel laat zien dan gaat hij meteen er goed voor zitten en lacht heerlijk...
Maar ja hij is pas 17 maanden en hij moet morgen wel zijn zusje vasthouden van bijna 4 maanden..
Dus ja dat wordt dus oefenen...
Gelukkig vind/vond Kyano dit niet erg..
Zie hier het resultaat
Hihi oftewel ik ben gewoon super trots!!
Uhm volgens mij gaan de medicijnen eindelijk werken..
Ik geniet iedere dag meer van die kleine meid.. Alleen nu mijn rugklachten nog
Thanks meiden dat jullie altijd voor iedereen klaar staan en altijd wel iets positiefs te melden hebben
SUPER!!!!
Dikke kus
Jolanda