FF geschrokken!

We zijn even geschrokken! Vanavond zouden we voor het eerst het hartje gaan luisteren. Nu 13 weken zwanger! Mijn buik was al mooi gegroeid maar een hartje was niet te horen. We schoten even in de stress. 'Het zou toch wel goed zijn?' Nog een tijdje geprobeerd maar nee hoor, ons kleintje liet zich niet horen. Gelukkig mochten we gelijk even een echo maken en ja hoor... daar zat ie... al buitelend en springend... zeer levendig dus. Hij ligt gewoon lekker warm en diep weggedoken. Alles is dus goed! Zucht... een hele opluchting hoor! Nog mooie echofoto's op de koop toe... dat is een meevaller! En we hebben het toch nog even gezien! Heerlijk!

Wie heeft dit ook eens meegemaakt. Niet leuk! Bij onze eerste hoorden we gelijk een hartje, maar deze ligt gewoon lager en dieper...
 
Oh wat een nare ervaring! Heb het zelf gelukkig niet mee gemaakt maar had toevallig de echo voor de vk afspraak (kwam zo uit) dus had al gezien dat het goed zat....
Maar fijn dat je alles zag bewegen want is toch altijd schrikken! Hopelijk hoor je hem:aar de volgende keer wel goed bij de vk.
 
Ik heb het twee maal meegemaakt, beide keren zo rond de 12 weken. Diep van binnen wist ik dat het goed zat maar de bevestigingsecho was toch erg fijn. Schrikken doe je toch.
 
Hoi Bloempje,

Ik kan me voorstellen dat je daar erg van geschrokken bent! Zeker door jouw eerdere ervaring.
Maar fijn dat je gelijk die echo kan laten maken. En dat het dus wel goed is!

Nu kan je dan echt gaan genieten hè!
 
pff, ik hd vanmiddag het zelfde, 13,4 weken zwanger maar de verloskundige kon mijn baarmoeder niet goed voelen en hoorde het hartje niet. om half 4 in het ziekenhuis voor een echo en gelukkig zagen en hoorde we het hartje kloppen...
 
Terug
Bovenaan