ff hart luchten

Ik ben zo pissed off.
Ik had namelijk al een babykamer besteld bij een bedrijf en heb keurig een aanbetaling gedaan nadat ik de bevestiging had gehad dat ik bij een miskraam kon annuleren en mijn geld terug zou krijgen (100 euro) Je raad het al ik krijg helemaal niets terug zelfs niet nadat ik ook een verklaring van het ziekenhuis moest overleggen. Daar stond op een spontane abortus (medische term voor miskraam) Durft die kerel nog te beweren dat het dus een abortus was..... Grrrr how low can u go!!! Ik heb mensen die op zijn advertentie bieden (marktplaats) dan ook op de hoogte gesteld van zijn praktijken. Nu kreeg ik vandaag een mailtje dat hij aangifte gaat doen bij de politie vanwege laster/stalking... en ik krijg nog een extra rekening voor de annuleringskosten. Zo iemand zouden ze toch moeten verbieden om babykamer etc te verkopen???

Zo dat lucht ff op.
Ben klaar voor de politie want ik heb alles zwart op wit

Dat is balen, maar laat de politie maar komen zou ik zeggen. Dan heeft hij zelf een groter probleem denk ik.
Wat ga je nu zelf doen?
Succes!
Groetjes van Caroline

Hoi ,ik kan me voorstellen dat je daar pissed over wordt zegt,net of je zelf gekozen hebt voor een miskraam,walgelijk dom!
Zet je verhaal op mijn site www.laatjenietnaaien.nl ,vele mensen zijn op die manier al aan hun geld terug gekomen,enne gewoon met naam en toenaam hoor! Jij kunt daar verder geen problemen mee krijgen.
Succes!
Liefs snoopy

Nou ik heb toch een reaktie gehad van deze man. Hij is bij de politie geweest en na dit bezoek heeft hij toch besloten om van verdere stappen af te zien en gaat hij mij het geld terugbetalen. (gokje... de politie heeft hem verteld dat hij geen schijn van kans maakt??)Het is mij niet om het geld te doen. Ik ga dit geld ook overmaken aan een goed doel maar ben gewoon blij dat ik in mijn recht sta en dat hij dit hopenlijk een volgende keer niet meer doet.

In ieder geval bedankt voor jullie reakties.

Groetjes,

Corina

Beste Corina.

Zo zeg ook een leuk verhaal alsof je nog niet genoeg ellende meemaakt door een miskraam!
Het is gewoon een vuile hufter ik zou zeggen noem de naam van het bedrijf en we gaan hem met z.n alle zwart maken overal!
Niet te geloven dit wat een eikel!
Ja sorry hoor maar dit kan ik dus echt niet uitstaan (zo dit lucht ook op)

Sterkte ermee
Danielle xxx

Terug
Bovenaan