oke...haha...die staat idd op 125% hihihih...blond
maar bevalt me zo wel..hahah..lekker duidelijk allemaal
tnx any way
gaat allemaal de goede kant op...maandag proberen te werken, wel heeeel vaak naar wc gegaan, vanwege onzekerheid, zal t goed gaan, of niet? ff checken...en zo de hele dag door, richting einde van mijn shift , moest ik op kantoor komen, ik had een paar drupjes donker bloed verloren, in onderbroek, en tijdens plassen/afvegen ook..mja..donker is goed teken...
mijn manager vond t toch wat eng, en ze zei, ik geef je morgen toch nog extra vrij, bel ff VK en vraag of t allemaal echt geen risico kan, want je hebt maar 1 kans, en als t fout gaat, kan je ern iks meer tegen doen, en zal je je misschien altijd afvragen...had ik toch beter dat, of had ik neit beter sus kunnen doen ( positief hoor, staat een beetje negatief, maar dat was t absoluut niet )
ik VK gebelt, en verhaal verteld, VK zei...dat klinkt GOED!! haha echt super fijn, ze zei zelfs, omdat t zo donker bloed is, dat t oud is, dat t een goed teken is, maar ze geen 100% zekerheid kunnen geven, dat kunnen ze nooit, maar toch.....
en ze zei zelfs ook, als je nu donker bloed hebt, zie ik ook geen reden waarom t niet goed met je kindje kan gaan, dus moet gewoon wel wachten tot 21e helaas, maar wel meer zekeheid...
toch besloten, nog een weekje thuis te blijven, heb best wel aardig wat donker gekleurd bloed verlies, mja..zolang t donker is, probeer ik er vanuit te gaan dat t allemaal goed gaat komen, en ik gewoon tot de 21 kan wachten, en dan ene goed echo zal krijgen
dus wel ff afwachten, met ondanks t donkere bloed, toch onzekerheid...maar alles lijtjk positief te worden
tnx voor je bericht
kus