ff heel wat anders!!!

Ben Saunders heeft de voice gewonnen, ik ben echt een fan van the voice, hahaha, wilde het effe met julluie delen en ook nieuwsgierig wie nog meer the voice leuk vindt/vond?

dus effe echt heel wat anders, een fijn weekend allemaal!!!!!!

Ik volgde het niet echt. In het begin keek ik wel eens, maar ben afgehaakt.

Ik miste ook een beetje de tijd om het echt te volgen, dus dat scheelt ook wel denk ik.

Groetjes Daisy

Ook ik ben fan, eindelijk eens echt talent!! En Ben ging er met de titel vandoor. Niet geheel een verassing, dat was dan ook een minpuntje vond ik. Vanaf dag 1 wist ik (en heel veel anderen) Ben gaat winnen ;)

Nu wat anders vinden voor de vrijdag..

En nu heeft broerlief ook nog Popstars gewonnen. Drukke tijden voor die familie... Wel heel grappig dat ze een dag na elkaar zo'n show winnen.

Heeft iemand al een alternatief voor de vrijdagavond, haha. Want van sterren dansen op het ijs word ik diep ongelukkig en X-factor is na de Voice denk ik ook niet echt leuk meer.

Misschien maar veel klussen, hahaha. Wie weet levert het nog wat op!

Fijne zondag nog!

he ik was/ben ook een fan . vond dit onwijs leuk beter dan X factor enz.
we leuk dat dean ook heeft gewonnen bij popstar maar dat heb ik niet echt gevolgt keek eigenlijk alleen maar voice.

Maar ja wat moeten we nu doen, klussen ja dat kan maar mijn man zaalvoetbalt dan meestal daarom was de voice zo heerlijk om te kijken.
en ja wordt toch ws sterrren dansen op het ijs kijken, want X factor Nee dank jewel...

Dus we zien wel.

fijne zondag verder.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Terug
Bovenaan