ff @heppy

Hoi heppy,ff een berichtje voor jou ;-)
Je bent een kleine week ander half verder dan mij met de zwnagerschap,heb je de kleine al gevoeld.
Was dr wel benieuwd naar want wat ik zo mee gekregen heb kun je zo bij de 19 - 20e week de kleine voelen,en ja de 20 weken echo heb je ook dan he,dan kom je te weten wat t geslacht is.mooi mooi ;-) .
Groetjes en liefs
 
Hey lief wondertje,

Ik voel de kleine maar heeeeeeeeeeeeel af en toe... helaas...

Mijn moederkoek ligt tegen mijn buikwand aan, en mijn menneke ligt nu nog in stuit. Dus hoofdje voel je niet zo als beentjes...

Ik heb al een pretecho laten maken, dus weet dat het een kereltje word ..... helemaal te gek!

Echo-grafe heeft wel alle dingetjes destijds direct nagelopen zoals ze bij officiele 20-weken echo doen. 10 mei heb ik namelijk pas de officiele!

Hoe is het met jouw? Wanneer heb je de echo? Voel je de kleine wel al vaker?

Liefs
 
Hey lief wondertje,

Ik voel de kleine maar heeeeeeeeeeeeel af en toe... helaas...

Mijn moederkoek ligt tegen mijn buikwand aan, en mijn menneke ligt nu nog in stuit. Dus hoofdje voel je niet zo als beentjes...

Ik heb al een pretecho laten maken, dus weet dat het een kereltje word ..... helemaal te gek!

Echo-grafe heeft wel alle dingetjes destijds direct nagelopen zoals ze bij officiele 20-weken echo doen. 10 mei heb ik namelijk pas de officiele!

Hoe is het met jouw? Wanneer heb je de echo? Voel je de kleine wel al vaker?

Liefs
 
Hey das wel jammer he,maar wie weet veranderd dat toch nog dat je je menneke wat meer gaat voelen.
We gaan ook evt nog eens een pretecho maken.
Binnenkort ff nog voor de 20weken echo gaan.
We weten door t ander onderzoek ook al wat t word.
Af en toe heb ik een lichte druk gevoel zeg maar,wel geinig gevoel.Ben benieuwd hoe de kleine nu eigenlijk zo ligt in de buik.
Liefs
 
Hey das wel jammer he,maar wie weet veranderd dat toch nog dat je je menneke wat meer gaat voelen.
We gaan ook evt nog eens een pretecho maken.
Binnenkort ff nog voor de 20weken echo gaan.
We weten door t ander onderzoek ook al wat t word.
Af en toe heb ik een lichte druk gevoel zeg maar,wel geinig gevoel.Ben benieuwd hoe de kleine nu eigenlijk zo ligt in de buik.
Liefs
 
Is echt fijn dat je al wat voelt.... Ik voel ook af en toe iets, maar gewoon niet duidelijk!

Idd, pretecho is echt heel fijn... ik zou het liefste iedere twee weken een echo hebben hahahahaha

Zegt gelukkig nog niets hoe die kleine van ons nu ligt, kan nog alle kanten op gaan hihi

Liefs, en geniet nog van je zondag

xx
 
Is echt fijn dat je al wat voelt.... Ik voel ook af en toe iets, maar gewoon niet duidelijk!

Idd, pretecho is echt heel fijn... ik zou het liefste iedere twee weken een echo hebben hahahahaha

Zegt gelukkig nog niets hoe die kleine van ons nu ligt, kan nog alle kanten op gaan hihi

Liefs, en geniet nog van je zondag

xx
 
Het is ook heel af en toe dat t voelbaar is,maar verder is t wel leuk.
Hoe heb je pretecho laten maken dan ,je kunt toch 3d of 4d doen toch.
Nu is t wel fijn als je weet wat t geslacht weet he.
De zondag is bijna weer voorbij,jammer genoeg slecht weertje maar dankzij een goeie voetbal wedstrijd is t wel weer goed want Twente heeft t ja weer voor mekaar gekregen.
Liefs
x
 
Terug
Bovenaan