ff iets anders: mijn e-mailadres...

A

Anoniem

Guest
ik heb ff een hele andere vraag:

ik wil mijn e-mailadres hier op het forum wijzigen, maar het lukt steeds maar niet. hoe moet ik dit doen?

ten tweede mijn msn staat zo vol met allerlei mensen die ik toch nooit spreek en eigenlijk wil ik een nieuwe msnadres aanmaken voor de mensen die ik wel regelmatig spreek. ook wil ik dit voor de belangrijke mail gebruiken.

hoe kan ik dit het beste aanpakken?

groetjes Rosita

Hallo Rosita,

Voor een ander emailadres hier, is het gewoon het slimst om een nieuw account hier aan te maken met je nieuw mailadres.
Als je met dat nieuw mailadres, msn opent kun je daar een nieuwe lijst gaan maken.
Vergeet dan niet om eerst ff een lijstje te maken met je mailadressen (uit je oude lijsT)  die je in je nieuwe msnlijst wilt. Wat wel handig is, even een mail sturen naar de mensen die jij op je nieuwe msn wilt, zodat deze ook weten dat jij een nieuw mailadres hebt en jou kunnen accepteren als zij jou verzoek binnenkrijgen.

Groetjes,

Annemiek

Bedankt Annemieke! en Ilona

heb nu een nieuwe account. Mijn nick is het zelfde op een streepje na.

groetjes Rosita

Waarom een nieuwe msn aanmaken?

je kan ook gewoon de mensen waarvan je niet meer wil dat ze zien dat jij online bent blokkeren. Zij zien niet dat jij online bent, jij kan het nog wel van hen zien (mits ze jou niet geblokkeerd hebben). Als je ze vervolgens dan zlef uit je igen lijst gooit, dan zie je hen ook niet meer.

Heb je ook geen nieuwe naam nodig, hoef je niemand daarvan op de hoogte te stellen. Lijkt me eigenlijk veel gemakkelijker.

Miep

Terug
Bovenaan