FF iets anders!!! Wie heeft dit ook mee gemaakt.

boos om worden.
Ik zit de laatste dagen regelmatig op ebay om looney tunes spulletjes voor onze kinderkamer te bemachtigen. Zag ik een leuke Taz, bad/douche radio. Heb ik nu dus gewonnen, voor $10.00 is ongeveer € 8,50.
Wat denk je, moet ik verzendkosten betalen van $ 150.00 ongeveer € 127,50.
Dus voor iets van € 8,50 verzendkosten van € 127,50.
Dat is toch te gek om los te lopen. Dit vind ik dus niet normaal. En ik ben ook zeker niet van plan dit voor een radio te betalen. Ik weet heus wel dat het uit amerika moet kemen, maar ik heb de laatste dagen wel vaken iets gekocht via ebay ook dingen voor ongeveer hetzelfde bedrag en daar moet ik op zijn meest een $ of 10,00 verzendkosten voor betalen.:mad::mad::mad::mad:
Ik heb dus mooi een mailtje gestuurd naar de verkoper, dat ik hem voor deze verzendprijs dus niet wenst te krijgen. Is toch niet normaal:mad::mad::mad::mad:.
Ik heb ook een mailtje naar ebay gestuurd met de vraag of dit normaal is.
Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik vind het dus echt niet kunnen, dat voor iets van $10,00 je $150,00 verzendkosten moet betalen. Kan wel |o|o|o. Ik voel me dus echt enorm in de maling genomen.
 
hoi!
jeetje zeg, dat is echt niet normaal! Ik koop ook vaak op ebay en vaak moet het uit hongkong of australie komen. Ik heb nog nooit meer dan 14 euro betaald voor verzendkosten! En dit vind ik al veel geld, dit doe ik alleen als het echt een goede prijs is. Ik zou echt niet betalen als ik jouw was! Is er misschien een komma verplaatst?? Ben benieuwd wat de verkoper zegt!!!
Liefs Stephanie
 
Ik heb idd ook al meerdere dingen gekocht via ebay de afgelopen dagen en het hoogste wat ik aan verzendkosten betaald heb is $15,00 (€ 12,75). Ook vanuit australië en hongkong.
 Ik denk zelf ook wel dat het een tikfout is van de verkoper, maar als dat niet zo is mag hij het mooi houden.
Ik hou je wel op de hoogte, tenminste als je dat goed vind.

Heel veel liefs,
Tijgertje1974(Yvonne 15w5d)
 
Terug
Bovenaan