FF iets heel anders....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ligt het aan mijn pc of hebben jullie ook problemen met berichtjes te plaatsen en/of te beantwoorden.
Liefs Cynthia  
PS.Heb ook ineens een hele andere lettertype volgens mij

Hoi hoi

Doet weer erg raar ja
GGGGGGGGRRRRR,Ik word er niet goed van!!
hahaha

groetjes wendy

Het ligt niet aan je pc.. Ik heb hier eens gelezen dat aan het einde van de maand het forum erg traag is en niet goed werkt. Waarom weet ik niet maar het is wel irri he?
Dit is al de 3e keer dat ik dit typ haha

Het forum leeft met ons mee!

Heeft last van zijn maandelijkse periode! hahahaha!!!!

komt wel weer goed maar heel irri!
tip! als je je berichtje klaar heb eerst kopieeren en dan plaatsen als het dan niet lukt hoef je hem niet helemaal opnieuw te tikken.

Liefs Jazzie

hahahaha ja die is goed!!!

Ja forum werkt er irritant!

Gr. Leah

ik kan hier heeeeeeeeeeeel kwaad om worden!!! GGGRRRR
Ik probeerde dus al een berichtje te plaatsen, maar helaas, ik mag het weer eens overdoen... hier gaat het dus ook niet helemaal goed.
als ik pagina 2 probeer te openen, moet ik soms wel 5 keer die pagina kiezen en zit ik EINDELIJK op die pagina en wil een berichtje lezen, dan word ik weer naar pagina 1 verhuisd... GGGRRRR
HIER WORDT IK NIET VROLIJK VAN!!!

maar ja, dan krijg je de tijd wel om.... hahahahahaha

ow ja jazzie.... hahahaha had dat nou net 10 minuten eerder gezegd.... zolang ben ik al bezig om bovenstaand berichtje te plaatsen....
EN BEDANKT!!!   hahahahaha
Groetjes,
Dyonne

Hoi hoi,
Ben errug blij te horen dat het niet aan mij of m'n pc ligt . Maar het is wel echt zwááááár irritant!!!! Hoop dat deze in een keer lukt, maar idd kopieer ik hem eerst ff
Liefs Cynthia

Terug
Bovenaan