ff iets meer over mezelf

zoals vele van jullie al wel weten ben ik dus de mama van Timo die volgende maand 9 word en van Renzo die de 10de alweer 7maanden word .....ik ben een gertouwde vrouw pfff   getrouwd whahahha al bijna een jaar nu ;-)2 oktober zijn wij getrouwd ik en marco dus.....Timo is een jochie wat toch nogal wat aand8 verwacht omdat hij een motorische achterstand heeft na 5minuten zuurstofgebrek en te korte achillespezen en kuitspieren maar hij komt er wel is een mannetje met een willetje en doorzettingsvermogen...renzo is daar in tegen een geweldige baby en die vermaakt zich al met zn handjes zeg maar whahhaha is zo makkelijk en lief Timo is ook lief maar is een kind met gebruiksaanwijzingen.......ik ben 38 en wil niet klagen ofzo maar heb al heel wat meegemaakt...darmproblemen ,gronische nierstenen, herniaoperatie,hersenbloeding,herseninfacrt waardoorlinks uitval en mn spraak was weg.
verder ben ik denk ik dan zelf whahahha een spontane meid die weet wat ze wil ben assertief heb een mening waar ik graag voor uitkom en ben stapel verliefd op mijn 3 mannen......we gaan verhuizen zijn dus erg druk Marc met verhuizen en ik met forummen ;-).......en tsja zijn er verder vragen of dingen vraag het me gewoon misschien geef ik antwoord;-) .............zo duidelijk ik bedoel ik ben hier zomaar vanuit hetr niets in geforumt en denk zal nu welff tijd worden voor een voorstelling kvond het al balen dat ik niet bij de meeting kon zijn ;-)

liefs en dikke knuffff Corina

Hallo, Corina

Dan heb je heel wat mee gemaakt( niet gemakkelijk) hopen dat alles weer goed met jou gaat
En dan nu weer zo,n heerlijk klein mannetje
Je komt over als een sterke vrouw
Groetjes en welterusten
Monique

Terug
Bovenaan