A
Anoniem
Guest
Dacht ik van laat ik vanavond eens lekker een filmpje gaan kijken, zit ik net die film te kijken van live with billy tot die vader op zn kleine zoontje begint in te slaan. Ik heb hem gelijk afgezet, baal ervan dat ik het heb gezien. Ik wordt daar zo verdrietig van vooral omdat ik weet dat er veel kinderen zijn voor wie het geen film maar een dagelijks leven is. Ik zit hier nu te janken en niemand tegen wie ik ff kan snotteren, dus kom ik maar even tegen jullie aan zeuren. Ik heb er een tijd goed tegen gekunt en gedacht van, ik kan me niet alles aantrekken, ik kan het niet voorkomen die dingen gebeuren..
Maar nu ik zelf weer zwanger ben van de 2e komt het allemaal weer keihard aan. Vooral als je zelf al een kleintje hebt vind ik het nu erg confronterend.
Maar ja, ik ga hier ff wat leukere berichtjes lezen misschien gaat het dan wel weer.
liefs Martine
Maar nu ik zelf weer zwanger ben van de 2e komt het allemaal weer keihard aan. Vooral als je zelf al een kleintje hebt vind ik het nu erg confronterend.
Maar ja, ik ga hier ff wat leukere berichtjes lezen misschien gaat het dan wel weer.
liefs Martine