ff jullie op de hoogte houden

He lieve Meiden,

Ben benieuwd wanneer wij een keer gaan beginnen met tempen en klussen, en weer hopen op een nod dag enzzzzzzz.

Wordt er nu best wel een beetje gek van, wil ook weer aan de slag hahaha, komt omdat manlief nog steeds erg veel last heeft van zijn rug, hij heeft nu meer dan tien weken daar last van, en moet nu a.s. woensdag naar het ziekenhuis voor een foto, hoop zo dat ze wat kunnen vinden, en dat we er dan achter komen wat het is, want nu worden we er samen wel een beetje gek van, hij wordt er sjaggie van, omdat hij continue die pijn heeft, en ik heb zoiets van wat goed ik moet nu wel dat zwanger willen worden even loslaten, wat ook niet verkeerd is hoor.

Verder wil ik alle lieve meiden die voor hun nod zitten heeeeeeel veeeeeel succes wensen!!!! en laten we hopen dat het raak is!!!!

En ik ga nu slapen omdat mijn kleine meid van drie morgen mijn kamer in rent, van mamma op staan, ik wil naar beneden tv kijken. En dan wordt het dus weer een druk dagje.

Liefs, Mick

hoi, mickey,
Da s ook vervelend nu je man het met zn rug heeft, inderdaad misschien wel lekker om even t zwanger worden los te laten maar t kan me voorstellen dat dit ook niet te lang moet duren.
Heb jij ook t gevoel dat je t zo graag wil omdat je dochter ook steeds ouder wordt en dan is t leeftijdverschil zo groot???

Hopelijk gaat t weer snel goed met je man ,vooral voor hem natuurlijk maar ook omdat je dan weer verder kunt met t zwanger worden. succes

groetjes pluk

veel succes Mick, morgen in het ziekenhuis. hopelijk komt er niet erg vervelend nieuws voor jullie. Ik duim voor jullie.

Ik hoor wel hoe het is gegaan o.k. ?

Liefs,

Cynthia

Hee Mick!
Wat vervelend zeg van die rug. Die van mij loopt ook nog steeds met pijn maar klussen gaat nog wel.
Ik hoop dat ze je man snel kunnen helpen. Je hoort wel heeeel vaak dat mensen zwanger worden omdat hun gedachten ergens anders zijn. Misschien brengt die ongelukkige rug wel geluk uiteindelijk!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan