ff kl*te

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal
Na 3 testen positief, van morgen bij gyneacoloog geweest en
was de test negatief!!! WAT is dit nu weer?????
Die testen kunnen niet uitslaan als er geen hcg hormoon aanwezig is.
Nu een bloedtest afgenomen. En volgende week vrijdag
pas terug komen.... pffff wat lang
En wat een teleurstelling zeg pfff
FF schelden hier,
groeten puksem

Jeetje Puksem,

Dat moet een klap in je gezicht zijn. Wat duurt dat lang zeg voor ze die test terug hebben!! Ronduit belachelijk om je zolang in spanning te laten.

Ik hoop dat alles ok is en dat je nog steeds zwanger bent.

Succes en ik (wij allemaal) duimen voor je!!

Groetjes Moppie

Hèèèèè????
Wat raar! Sjonge wat zal dat naar geweest zijn. Maar 3 tegen 1 - ik blijf nog lekker even voor je duimen meid. Het is balen dat je zo lang moet wachten op de uitslag van de bloedtest ! Maar ik ga er vanuit dat er positief nieuws uitkomt hoor!
Knuffel en duimerdeduimerdeduim!!!!!
Tess

Ach jee.. meid.. ik weet niet wat ik zeggen moet..
Je  was zo opgetogen... en je had het jw schoonfam reeds verteld..
wat zullen jullie in spanning zitten!!!!
Ik begrijp ook niet hoe het kan..

Nou bij mij hadden ze ook eerst een fout gemaakt hoor... bij mijn eerste echo.. werd mij gevraagd of ik zeker wist of ik zwanger was.. zij zag het gewoon niet goed en werd ik doorgestuurd naar een andere dame met betere apparatuur... en de rest van het verhaal is reeds bekend.

Ik duim voor je ... als ik het allemaal goed begrepen heb, kijgen jullie vrijdag 23 juni te horen hoe en wat????

Liefs humpie dumpie

Hallo Puksem,

Als ik jou was ging ik morgenvroeg er gewoon nog een test tegenaan gooien voor je eigen gemoedsrust maar wel van een ander merk waarvan je weet dat die ook goed is.
Er zijn zoveel dingen die er aan de hand kunnen zijn. Zoals verkeerd getest in het ziekenhuis en ook dat de zwangerschap niet in orde was en is afgebroken. Wat ik niet denk. Ik vertrouw geen enkele arts behalve mijn HA omdat ik een paar zeer verveelende dingen met ze heb meegemaakt.

Suc6 Nathalie

nou ja! dat ze je zo lang in spanning laten zitten zeg!

wat zal dit een klap voor je geweest zijn, ben je helemaal in een jubelstemming krijg je dit...

nou ik hoop voor je dat de uitslag positief is meid! en ik zal voor je duimen...

ik brand vanavond een kaarsje voor iedereen die het moeilijk heeft, weet niet of het helpt maar kan het altijd proberen toch??

liefs sas

Jeeee zeg, krijg je dat weer.
Stelde ze jullie niet gerust ofzo? Dit is toch echt een klap in je gezicht en dan nog zolang wachten tot je meer weet....vind ik echt niet normaal hoor.
Kop op hoor meis!!!!

Terug
Bovenaan