ff klaagzang...

Bleeeeh, 'k zit dr ff helemaal doorheen.

Heb buikpijn omdat de baby op mn darmen drukt en ik daardoor slecht naar de wc kan.Wel veel krampen....

De huid op mn buik lijkt wel doorzichtig, zoooo gespannen staat ie, baby ligt nog erg hoog...

Ben moe moe moe, het is hier heel zwoel weer, krijg voor mn gevoel nauwelijks lucht, vooral in liggen...

Mn oren klappen de hele tijd dicht.

De kinderen lijken wel barrometers, zijn zoooooo druk.
Naja, rustig doorgaan met ademhalen lijkt me t beste.

Verder gaat t goed ;)

Jullie ook zo fit ?! hihi
 
Goh, wat herkenbaar weer! Hier alleen een ingedaald kindje, maar wel ook een huid die op springen staat. Hoewel we het nauwelijks over kindje nr3 hebben, lijken ze er nu al helemaal door van slag of zou het toch ook dat gekke weer zijn? Heeeel druk in ieder geval!
Daarnaast vandaag de zoveelste regeltegenvaller gekregen: SVB zet recht op kinderbijslag stop omdat ik nu in Duitsland woon, nu moet mijn man alles opnieuw gaan aanvragen. En dan zijn we gewoon getrouwd, fiscale partners enz enz. Lekker handig als we misschien wel morgen ook voor kindje nr 3 nog een aanvraag in moeten dienen... Maar goed, kon er nog wel bij, wachten ook nog op de toezegging van de verzekering voor huishoudelijke hulp, de vertaling van onze huwelijksakte en moet ik ivm de verkoop van ons huis op stel en sprong een heleboel dingen vanuit hier stopzetten, om laten zetten enz.

Er is nog nooit een kindje blijven zitten, maar ik denk dat die van ons het serieus overweegt ;-) Wat een drukte hier!

Gewoon rustig blijven doorgaan met ademhalen inderdaad!
 
Ja herkenbaar helaas...! Het slapen 's nachts wil niet meer, elk uur tikt voorbij! Dan steeds de voor/oefenweeen waarvan je denk 'zou het nu doorzetten' en dan zakt het weer af... Het zitten gaat moeilijk doordat de buik in de wegzit en dan heb ik het nog niet eens over de straie die je elke dag verder voelt uitscheuren en niet bepaald prettig aanvoelt!... Zucht! Maar ondanks dit is het toch heerlijk om zwanger te zijn ;)
 
Pfffff, hier nog eentje die het behoorlijk zat is! Van mij mag het nu echt wel komen, slapen is idd een ramp en zitten en lopen etc! Alles wordt op den duur gewoon teveel he!? Ach, nog een paar weekjes en dan zijn we er sowieso vanaf!
 
Hoi!

Ik ben van het September forum (1 sept uitgerekend) en lees hier ook af en toe mee. Maar het hebben van harde ontlasting, en darmen die in de problemen raken, door druk van het ingedaalde kindje, heeeeeeeel herkenbaar, en super irritant. Die aambeien vliegen er na iedere toiletgang weer uit!! Wat een enorme druk van onder. En dan ook nog harde ontlasting. Sterkte, ik hoop dat je snel mag gaan bevallen!

Mammma
 
Terug
Bovenaan