ff klagen hoor!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik ben nu bijna 37weken en ik ben het eigenlijk spuugzat.
draag al vanaf 6weken positiekleding en op het moment zit niks lekker meer behalve een joggingbroek.
heb ik ff mazzel dat het in de mode is,hihi.
heb alles klaar voor de bevalling en voor na de bevalling,het huis glimt en begin me zo langezamerhand gewoon te vervelen.
ik zoek gewoon was,hoe ziek ben je dan???
nee ik baal echt ,ben echt een beetje zagy en ook de drukte van de kids wordt me een beetje teveel,terwijl ik daar anders nooit geen last van heb.
en tot overmaat van ramp hebben ze deze week ook nog een hele week vakantie,wat ik normaal gesproken echt heerlijk vindt.
heb comtinu voorween en wordt daar ect onzeker van.
kortom ik ben er eigenlijk klaar mee met het zwanger zijn.
ik geniet echt nog wel van die kleine hoor ,aar de schopjes zijn echt complete schoppen geworden en doen gewoon soms echt zeer.
wat en klaagzang he!!!!
maar goed lucht wel ff op,nog meer meiden die het zat zijn???
liefs sil

Hi Sil,

Ik klaag mee hoor!
Hihihi. Hoe ondankbaar ook: ik ben het meer dan zat.
Zit zelf 'pas' op de 35 weken (waarvan inmiddels 4 weken thuis), heb 1 ziekenhuisopname gehad en verloor dit weekend wederom wat bloed. Ben dus erg gespannen.
Mag geen huishoudelijk werk doen of tillen. Lang leve de dvd-speler (ben inmiddels verslaafd aan de herhalingen van Grey's Anatomy). Helaas voel ik me met de dag minder energiek. 's Nachts door alle rust (en verplicht middagtucje) niet meer kunnen slapen. GRRRRRR!!!
Ja, het is voor het goede doel. Maar onbezorgd ben ik al lang niet meer en blij? Ja, straks, als die kleine (hopelijk gezond en wel) in mijn armen ligt.
Dinsdag weer naar de gyn. voor controle. Hopelijk is die kleine gedraaid en kan ik die zorg uit mn hoofd zetten. Ik vrees echter van niet....
Leuk is anders, maar er zit helaas niets anders op dan de rit uitzitten.

Sterkte ermee!
Groetjes, Dee

hoi hoi

nou begrijp helemaal wat je bedoelt ben zelf ook 37 weken en echt helemaal klaar met alles en schoonmaken kan op een gegeven moment ook niet meer omdat je alles al schoon hebt hihihihihi ik ben er zelf ook echt wel klaar mee , voor mij is het dan wel pas de eerste maar mag wel komen hoor , kan me voorstellen dat het voor jou ook nog lekker druk is met de anderen kids erbij . maar komt goed nog effie's en dan kan je deze kleine ook in je armen houden

sterkte nog even , hoop dat het voor ons allebij erg snel gaat nu hahahahaha

groetjes lydia

hoi

ik ben nu 34 weken maar omdat ik al 3 weken thuis zit is bij mij ook alles spik en span... Ook ben ik het zwanger zijn echt beu. Ik wil gewoon mijn eigen lijf weer terug! En nu eindelijk mijn kindje vast houden. Ik ben iemand met het geduld van een mug en normaal als ik iets wil spring ik in de auto en ga naar de winkel. Nu is het even iets anders hier moet je gewoon 9 maanden op wachten.... En nu tegen het eind begin ik daar goed van te balen. Voel me echt een slons in mijn joggingbroekkie (want het klopt iets anders zit gewoonweg niet zo lekker meer) Ik begin vocht vast te houden en het normale leven wordtme niet gemakkelijk gemaakt door die buik. ... Dan denk ik aan mijn benen scheren, in en uit de auto stappen, gewoon lopen, slapen, de was doen enz enz....

Maar 1 ding is zeker ik heb het er allemaal voor over, jammer dat het zo lang moet duren hahaha. Ik wil zooo graag mijn kleine prutske vasthouden, en ernaar kijken. Kijken wat voor moois mijn man en mijn genen samen hebben gemaakt..... pppfff nog even geduld!!

liefs gridje

Hoi hoi,

ook ik ben het af en toe wel zat; mn buik zit idd in de weg, wanneer ik lang achter de comp zit gaan mn ribben pijn doen; heb af en toe het gevoel dat er een bowlingbal tussen mn benen zit; slaap snachts erug slecht en wordt sinds twee dagen steeds wakker van voorweeen en mn maagzuur, waar ik een tijd geen last van had,  is weer omhoog komen zetten. En natuurlijk ben ik erug benieuwd naar dit kleine wezentje!

Maar tegelijkertijd geniet ik nog geweldig van al dat gewoel in mn buik en wil ik nog zoveel doe voordat deze kleine er is. In iedergeval wil ik de 25ste nog een tussentoets maken: daarna mag ie van mij wel komen!

Ach we zijn aan het aftellen en een ding is zeker ze komen er altijd weer uit

Liefs Nika

hoi

nou je bent niet de enigste hoor,ik vind ook nix meer lekker zitten en wil gewoon mijn normale kleding weer aan,je bent ook niet meer zo soepel alles gaat moeizaam.heb vandaag toevallig bij de kruidvat zon heerlijk huispak gekocht velours.in principe voor na de bevalling,maat L maar hij past nu ook al en het zit heerlijk,veel beter als die broeken die nu veel te strak gaan zitten rond mijn benen enzo. gr wendy

Hoi,

Ben je al een beetje gewend aan de vakantie Sil?
Bij mij is het een beetje dubbel, een paar weken terug zag ik het helemaal niet meer zitten. Nu gaat het wel weer goed, ik heb opeens weer meer energie. Wel veel voorweeën. Mijn kinderen hebben ook vakantie. Zaterdag had ik zoiets van: wie stuur ik uit logeren...... Vooral onze oudste was lekker druk en dwars. Maar ja, de eerste weken op de middelbare school zijn ook best zwaar, ze heeft het erg naar haar zin, maar het kost wel energie. Nu gaat het prima, 's morgens geen gestress, lekker uitslapen! Vanmorgen met z'n allen naar de vk geweest. Tussen de middag, als ik ga slapen kijken ze met z'n allen een uurtje peppi&kokki. Dat vinden ze allemaal geweldig. (had ik nieuw gekocht) Verder zijn Elianne (6) en Jelmer(4) nu hard aan het kleuren en knippen voor hun traktatie op school. Dan is dat vast klaar.
Dat neemt niet weg dat ik er zo langzamerhand wel aan toe ben dat de baby komt, want nu is alles netjes en dat moet wel zo blijven dat kost wel veel energie. Daarbij ben ik nu wel erg nieuwsgierig wat het wordt en of het op de anderen lijkt.

Succes allemaal!

Francien

Hoi,

Hier nog iemand die het helemaal heeft gehad met zwanger zijn.
Ben de 1ste 3 maanden alleen maar ziek geweest hele dagen overgeven etc.
Daarna kreeg ik ontzettend last van mijn bekken je raad het al bekkeninstabiliteit.
En nu vanaf 2 weken geleden te veel vruchtwater en dus een bevalling het ziekenhuis.
Dan natuurlijk ook nog de gewone kwaaltjes zoals slijmverlies,vocht vast houden,niet uit de weg kunnen,nesteldrang etc.
Zal blij zijn als ik kan gaan bevallen al zie ik hier ook erg tegen op vooral, omdat het nu in het ziekenhuis is wat inhoud dat er veel mensen komen kijken iedere keer een andere.

Ach ja als het waar is wat ze zeggen dan ben je alles vergeten als de kleine er eenmaal is.

Succes allemaal!!!!!!!!!!!

Gr kim

Terug
Bovenaan