A
Anoniem
Guest
hoi hoi
ik ben nu bijna 37weken en ik ben het eigenlijk spuugzat.
draag al vanaf 6weken positiekleding en op het moment zit niks lekker meer behalve een joggingbroek.
heb ik ff mazzel dat het in de mode is,hihi.
heb alles klaar voor de bevalling en voor na de bevalling,het huis glimt en begin me zo langezamerhand gewoon te vervelen.
ik zoek gewoon was,hoe ziek ben je dan???
nee ik baal echt ,ben echt een beetje zagy en ook de drukte van de kids wordt me een beetje teveel,terwijl ik daar anders nooit geen last van heb.
en tot overmaat van ramp hebben ze deze week ook nog een hele week vakantie,wat ik normaal gesproken echt heerlijk vindt.
heb comtinu voorween en wordt daar ect onzeker van.
kortom ik ben er eigenlijk klaar mee met het zwanger zijn.
ik geniet echt nog wel van die kleine hoor ,aar de schopjes zijn echt complete schoppen geworden en doen gewoon soms echt zeer.
wat en klaagzang he!!!!
maar goed lucht wel ff op,nog meer meiden die het zat zijn???
liefs sil
ik ben nu bijna 37weken en ik ben het eigenlijk spuugzat.
draag al vanaf 6weken positiekleding en op het moment zit niks lekker meer behalve een joggingbroek.
heb ik ff mazzel dat het in de mode is,hihi.
heb alles klaar voor de bevalling en voor na de bevalling,het huis glimt en begin me zo langezamerhand gewoon te vervelen.
ik zoek gewoon was,hoe ziek ben je dan???
nee ik baal echt ,ben echt een beetje zagy en ook de drukte van de kids wordt me een beetje teveel,terwijl ik daar anders nooit geen last van heb.
en tot overmaat van ramp hebben ze deze week ook nog een hele week vakantie,wat ik normaal gesproken echt heerlijk vindt.
heb comtinu voorween en wordt daar ect onzeker van.
kortom ik ben er eigenlijk klaar mee met het zwanger zijn.
ik geniet echt nog wel van die kleine hoor ,aar de schopjes zijn echt complete schoppen geworden en doen gewoon soms echt zeer.
wat en klaagzang he!!!!
maar goed lucht wel ff op,nog meer meiden die het zat zijn???
liefs sil