Ff klagen ,,,,,,klein beetje maar

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,,,

Is alweer ff 2weken gelden me Hooft is leeg en aan komende woensdag is het 2weken gelden van me iui ,,en hoe voel ik me ????? Kweet het niet ik denk van zelf nie ,,, en ik ga dr maar steets meer na neigen om IVF tegaan doen ben dat wachten wel zat !
Ja sorry moet ff klagen en stoom afblazen hiero

Weet je zo veel mensen zijn om me heen zwanger of zijn uit gerekend vint dat het nou wel eens tyd woord na 4kunnen oefenen vinden jullie of moet nog een paar x doe iui doen als ik weer beging is het me 6
Woord nu beetje depri lekker weer en zo al die kleintjes en kinder wagens pppfffff

Maar ik voel me niet raar vreemd of anders maar me ongi voel ook niet ,,,,,,

Hoes met de meiden hier ik ga me ff up to date lezen en voor de genen die beginnen good luck en de genen niet keep On smiling ...;)

(zo lucht weer ff op ) liefs Marie80

Hai Marie,

Begrijp je 'klaagzang' als je het zo moet noemen hoor want af en toe lekker je hart luchten is hier heeeel normaal. Als je over wil stappen naar IVF dan zou ik dat gewoon bekend maken bij je arts en uitleggen wat je motivatie is en dan is het een kwestie van wat de arts ervan vind. Maak van je hart geen moordkuil hoor!

Ik hoop echt dat je woensdag een positieve test in handen hebt, het is je zoooo gegund meid!

Liefs Lynn.

Moeilijk he, al die kinderwagens enzo om je heen... Lijkt wel alsof het er soms meer dan normaal zijn. Niet iets om blij van te worden nee... :-( Bespreek je IVF inderdaad met de arts, misschien dat dat weer de moed een beetje terugbrengt. Sterkte in ieder geval!

Liefs van Mar

'Zeuren', mag hier.

Ik vind het eigenlijk niet eens zeuren.... het is gewoon je frustratie uiten.

Dat moet iedereen wel ens. Als je nooit dit soort dingen uit... kropt het op en daar word je ook niet vrolijk van.

Daarbij helpt het heel erg als je steun van (onbekende) mensen krijgt. En de succesverhalen hier leest.

IK hoop en duim heel hard voor je dat je woensdag DE test in handen hebt waar je onwaarschijnlijk blij van wordt!!!!!

Go for it!!

als jouw keuze ivf is, dan moet je daar over beginnen bij de arts.
want elke keer een teleurstelling.is ook niet goed voor je.
en met al dat mooie weer gaan die winter jassen uit, en zie je ineens nog meer zwangere buiken, en in eens weer wagens vol baby's zie je buiten rond gaan..
(ik herken het,terwijl ik net pas bezig ben)

en je mag hier ook lekker klagen hoor!
het is je gevoel en delen lucht op :)

Terug
Bovenaan