Ff Klagen....pff

ik ga het toch maar eens van me afschrijven...
Op dit moment ben ik 3 maanden zwanger van de 3de. We hebben een dochter van 5 en een zoontje van bijna 4(februari).
Beide kids zijn prematuur geboren, de 1ste met ff ruim 34 weken en de 2de met 35 weken. Van beide heb ik lang in het ziekenhuis gelegen aan de weeenremmers e.d. Dus ja ook bij deze zwangerschap is de kans super groot dat ik weer prematuur beval. Alleen is het zo dat ik na de 2de bevalling een verzakking heb over gehouden.
Opzich kan je met een verzakking gewoon leven en weer zwanger worden.
Alleen ben ik momenteel flink verkouden, en heb (nu al) erg veel last van me bekken en onderrug.
Vanmorgen de verloskundige gebeld en ik moet morgen langs komen, en dan wordt het weer een verwijzing naar de gynacoloog...
Verder mag ik niet veel meer doen, eigenlijk niks meer, niet meer tillen, bukken, stofzuiger, dweilen enz enz enz...
Eigenlijk de hele dag plat op de bank of bed liggen, en dat terwijl ik nu nog maar 3 maanden zwanger ben...pfff dat wordt een lange weg zo..
Sorry ik moest het ff kwijt...

Kan het me voorstellen dat je baalt. Jeetje het is niet niks. Zo kan je niet echt "genieten" van je zwangerschap. Gaat dat wel de hele dag niks doen met nog twee kinderen ?

Sterkte meid..ik hoop voor je dat de komende zes maanden super snel gaan en hopelijk kan je toch nog soms genieten!

Hou je taai
mvgr Andrea

Vervelend dat je niets meer mag doen!! Gelukkig word je wel goed in de gaten gehouden doordat de eerste 2 prematuur zijn geboren. Misschien door deze eerdere stappen kun je die ellende verminderen.. Probeer het toch een beetje positief te zien... Sterkte!

Hoe regel je t allemaal Als je niets mag doen? De kids moeten toch naar school, eten, aangekleed worden etc? Krijg je nu thuishulp ofzo? Wat is een verzakking? Nou heel Veel sterkte. Je mag zo vaak klagen Als je wilt hoor :) we begrijpen t volledig.

Dank jullie wel meiden, ben blij dat ik af en toe ff bij jullie kan komen klagen.
Soms klinkt het lekker hoor, lekker op de bank of in je bed hangen en niks doen, maar dat niks doen wordt je snel zat hoor, zo ben ik niet. Maar helaas ik zal wel ff moeten, en gelukkig(hoop ik) krijg ik er iets moois voor terug.

@BBonBoard: Ik heb een verzakking van me baarmoeder, dait betekend dat de banden waar de baarmoeder normaal in/aan hangt, die zijn uitgerekt.
Dus mij baarmoeder, hangt nu bijna tussen me schaamlippen...
En ja hoe ik het allemaal regel, ik heb de mazzel dat mijn man in de ziektewet zit al een mooie tijd, dus die helpt me waar hij kan, en verder hebben we lieve buren en vrienden en familie die ons helpen waar ze kunnen.

Het is gewoon ff niet anders, heb het nogmaals vanmiddag van de verloskundige te horen gekregen, maar dat heb ik nog liever thuis lekker plat liggen dan in het ziekenhuis.

Dank jullie wel,
xxx

Wat een vervelende situatie. Dat lijken me hele lange dagen. Hoe oud zijn de kindjes? Gaan ze al naar school of zijn ze nog thuis? Je hebt gelijk dat je hier even lekker van je af komt kletsen, dat lucht toch eventjes op, of niet dan?

Terug
Bovenaan