ff klagen

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
Ik heb ff een beetje een baaldag. Ik had afgelopen week eigenlijk veel moeten klussen maar me vriend was bijna nooit thuis.  Ik heb mijn NOD op 3 of 6 mei maar ik weet nu dus al dat ik niet zwanger ben.  dus nu moet ik wachten tot mei op mijn ongi en dan weer wachten tot het over is en opnieuw proberen   maar dat duurt heel lang! Ik weet dat jullie ook allemaal gek worden van het wachten dus ik voel me wel schuldig dat ik hier zit te klagen maar ik moest mijn frustratie ff kwijt.
Voor alle meiden die zwanger zijn Hartelijk Gefeliciteerd! En voor de andere meiden heel veel succes!
Groetjes C

Tja zoiets kan voorkomen dat je precies dan niet kan klussen en het erge is dat je dat zolang weer moet wachten. Een hoop frustraties maar ja...helaas niets aan te doen. Mijn vriend is ook veel weg en zit soms met hetzelfde probleem. Om gek van te worden dan...

Kop op....ooit gaat het je lukken. hihi

Liefs,
Dompy

Doe normaal, je bent toch geen klager!!!!!!!
Iedereen wil zijn verhaal hier kwijt, dus jij ook. Niks om schuldig over te voelen.
Het is allemaal al erg genoeg als het niet naar je zin gaat toch?
Veel sterkte en succes

Klaag maar lekker een eind weg hoor. We hebben allemaal dagen dat we het niet zien zitten of twijfelen, dus gooi het er maar lekker uit.
Groetjes V.

hay meiden
bedankt allemaal! Jullie zijn erg lief. Het is dat wachten waar je zo gek van wordt he. voor mij wordt t nu pas weer tot juni wachten voor mijn volgende NOD. Heel erg lang hihi maar ach er zit niks anders op we gaan gewoon weer verder. Succes allemaal!
Groetjes C

Hoi C.,

Het forum is er onder andere om je gevoelens met anderen te delen. Dus "klaag" net zoveel als je wilt!

Als ik jou was zou ik nog gewoon naar je NOD in mei uitkijken. Ik heb me de afgelopen maand helemaal niet beziggehouden met zwanger worden. Gewoon na het vrijen gebadderd, wijn gedronken, etc., en weet je: ik heb vanmorgen een "zwanger" op mijn test staan. Helemaal niet verwacht, wel hartstikke blij! Misschien overkomt jou dit ook wel!

Houd dus moe, en voel je je niet bezwaard als je hier loopt te klagen,
heel veel succes en ik zal voor je duimen!
Daniëlle

Wat een verrassing! Gefeliciteerd!
Ik hoop er zelf niet op want ik weet gewoon al zeker dat ik niet zwanger kan zijn  maar niks aan te doen op naar de volgende ronde. Het is trouwens niet bij een baaldag gebleven het is nu onderhand al een baalweek! afgelopen zaterdag kreeg ik een geboortekaartje. mijn ex vriendje van vroeger heeft een dochtertje gekregen ik was wel heel erg blij voor m hoor. en gisteren kwam ik een vroegere schoolvriendin tegen die ik al een hele tijd niet heb gezien en zij heeft ook gewoon al een baby! Dus mijn gedachtes ervan af zetten lukte niet echt. Maar ik gun het ze beide hoor ik was ook echt blij. maar daarna ga ik toch wel afvragen wanneer ik aan de beurt ben.

en het gaat maar door! een andere vriend van mij heeft een dochtertje gekregn en mijn nicht is eergisteren bevallen van een zoon. Het regent wel baby's afgelopen weken dus meiden misschien zijn wij nu ook wel bijna aan de beurt.

Terug
Bovenaan