ff klagen!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames ik moet ff klagen hoor. Ik ben nu 2 dagen overtijd. Ik heb geteld vanaf de dag dat ik een miskraam heb gehad. Mijn cyclus is normaal 28 dagen en we zitten nu dus op dag 30. Ik heb met mijn grote mond de hele tijd geroepen dat ik makkelijk kon wachten met testen tot eind deze week. Dit is dus niet helemaal gelukt. Heb vanmorgen een test gedaan(niet met ochtend urine)deze was negatief,. Ik hoop nu dat mijn cyclus wat verandert is door de miskraam en dat ik later mijn eisprong heb gehad. Hoop zo dat ik zwanger ben!!! Van de rode duivels nog niets te bekennen. Alleen af en toe een beetje buikpijn onder in mijn buik, maar dat heb ik ook al een aantal dagen. We wachten maar weer af grrrrrrrrr  Groetjes KIm

Hé gadverdegatver das NIET leuk!!!
Hopelijk is je cyclus deze keer langer en kun je alsnog op een later tijdstip positief testen.
Hoop het voor je!!!
Maar op dit moment is het alleen maar enorm K. natuurlijk...

Groetjes Mamaloe

Hoi Kim
Ook ik heb een miskraam gehad en afgelopen zaterdag zou mij tweede menstruatie na de miskraam weer moeten komen, maar niks hoor!
Ik zit nu ook op dag 30 en heb af en toe buikpijn als of ik inderdaad elk ogenblik de rode duiveltjes op bezoek kan krijgen.
Ik vreet al dagen chocola, da's niet goed voor mij lijn!!
Maar verder...gebeurd er dus niks.
Ik hoop ook hard dat ik gewoon weer zwanger ben...Misschien iets te hard en zit ik de boel tegen te houden??
Een test kopen durf ik nog niet. Ik wijt het maar aan het feit dat de currettage mijn cyclus in de war heeft geschopt, geen idee of dat kan trouwens, maar ik was al 14 weken zwanger toen het mis ging. Misschien is mijn lijf gewoon helemaal in de war.
Normaal heb ik een gemiddelde cyclus van zo'n 29 dagen.
Alles is nog mogelijk. ( maar ik wil zooooo graag!)

groetjes Annemieke

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
 sorry, hallo allemaal. Ik wordt hier een beetje gek van het w8ten. Nog steeds van die ongi pijn onder in mijn buik, maar geen rode duivels tezien. Vanmorgen wel misselijk en mijn borsten beginnen nu iets gevoeliger te worden. Maar, ja ik weet het je lichaam kan je voor de gek houden. Ben nu 3 dagen overtijd.Ik durf geen test meer te doen omdat ie gisteren negatief was. We wachten maar weer af.

Groetjes Kim

Nog steeds aan het wachten kim?
Nou, ik mag deze maand weer tellen hoor. Gisteren ongi geworden. Eerst dacht ik:"shit!"
Aan de ene kant ben ik  ook wel blij, want nu weet ik dat alles in mijn lijf weer op orde is. Ik had nu een cyclus van 30 dagen.
Heb nu twee keer gemenstrueerd na de curettage en het voelt allemaal weer oke in mijn lijf.
Ik hoop voor je dat de rode duveltjes wegblijven!

Succes!
Annemieke

Hallo allemaal, wachten, wachten en nog eens wachten. Ik wordt er niet goed van!! Heb vanmorgen nog een test gedaan en deze was nog steeds negatief,na 4dagen overtijd . Dus ik hoop dat mijn duiveltjes nu snel zullen komen zodat we weer verder kunnen.Ben een beetje chagie aan het worden en daar voel ik me dan weer schuldig over tegenover mijn vriend en ons zoontje. Nouja morgen maar weer met het goede been uit bed stappen. Groetjes Kim

Terug
Bovenaan